اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

سهمیه فوتبال تبریز در لیگ برتر حفظ می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: با همت و تلاش مضاعف سهمیه فوتبال تبریز در لیگ برتر حفظ خواهد شد.

سهمیه فوتبال تبریز در لیگ برتر حفظ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین‌اسبقیان در دیدار با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری تبریز و مدیریت باشگاه تلاش‌های بسیاری را برای حضور شایسته تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر فوتبال انجام داده‌اند و تلاش‌ها و زحمات زیادی را بازیکنان متحمل شده‌اند ولی این تیم با بدشانسی‌های روبه‌رو بوده است که موجب شده خطر سقوط را به لیگ دسته یک را حس کند.

وی افزود: با همت بیشتر و تلاش و کوشش با دست پر از بازی با ذوب آهن اصفهان به تبریز باز خواهید گشت و شهرداری تبریز در لیگ برتر فوتبال کشور همچنان به نتایج درخشان خود ادامه خواهد داد.

اسبقیان در ادامه اظهار کرد: استاندار ورزش دوست آذربایجان‌شرقی نیز مقرر بود در تمرینات تیم شهرداری تبریز حضور یابد که به دلیل حضور در جلسه در تهران این دیدار به روزهای آتی پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان موکول شد.

در این دیدار جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان، میرمعصوم سهرابی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز و سرپرست تیم شهرداری تبریز نیز حضور داشتند و دیدار تدارکاتی تیم شهرداری تبریز با تیم امید شهرداری را تماشا کردند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول