اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج بقیه‏الله(عج) سمنان تأکید کرد

تقویت حلقه‏های صالحین مهم‏ترین وظیفه بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج بقیه‏الله(عج) سمنان گفت: تشکیل و تقویت حلقه‏های صالحین مهم‏ترین وظیفه بسیج در سال جاری است.

تقویت حلقه‏های صالحین مهم‏ترین وظیفه بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏اکبر بابایی صبح امروز در نخستین جلسه فرماندهان پایگاه‏های حوزه بسیج بقیه‏الله(عج) که با حضور فرماندهان پایگاه‏ها برگزار شد، هدف از تشکیل این جلسه را توجیه برنامه‏های ابلاغی سال 91 و اطلاع از روند کارهای جاری پایگاه‏ها اعلام کرد.

وی در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، توجه و اهتمام هر چه بیش‌تر فرماندهان پایگاه‏ها به پیش‌برد برنامه‏های جاری پایگاه‏ها را در سال 90 خواستار شد.

فرمانده بسیج بقیه‏الله(عج) سمنان تشکیل و تقویت حلقه‏های صالحین را مهم‏ترین وظیفه پایگاه‏های بسیج در سال جاری عنوان کرد.

بابایی گفت: فرماندهان پایگاه‏های بسیج باید در خصوص ساخت و اتمام پایگاه‏های نیمه‌کاره در سال جاری پی‌گیری‏ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیر تبلیغات سپاه پاسداران ناحیه گرمسار نیز تأکید کرد: ارتقای بصیرت موجب پیروزی بر دشمن می‏شود و امروز ملت ایران با بینش والا در مسیر ولایت حرکت می‏کند.

رمضان شاه‏حسینی گفت: ارتقای بصیرت نسل جوان منجر به پیروزی و غلبه بر دشمنان می‏شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به همه جهانیان نشان داد که با داشتن هدف الهی و تبعیت از ولی‏فقیه، می‏توان بزرگ‏ترین دشمنان را شکست داد.

مدیر تبلیغات سپاه پاسداران ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: ملت مقاوم و مستحکم ایران با تمام سختی‏ها در برابر هجمه‏های استکبار جهانی ایستادگی و از آرمان‏ها و ارزش‏های اسلامی دفاع کرد.

وی به پیشرفت‏های غرورآفرین انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز شاهد پیشرفت‏های علمی ایران هستیم که نمونه‏ای از آن افتخارآفرینی دانش‏آموزان در دست‌یابی به مقام‏های جهانی در المپیادهای علمی رشته‏های مختلف برای ایران اسلامی است.

شاه‏حسینی تصریح کرد: ملت ایران به ویژه جوانان باید بصیرت خود را ارتقاء داده و در مسیر ولایت حرکت کنند و باید برای سربلندی اسلام و ایران کوشش کرد تا همیشه ایرانی اسلامی و پیروز داشته باشیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول