اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای بنیه اعتقادی فرهنگیان

طرح صالحین در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: طرح صالحین در راستای ارتقای بنیه اعتقادی فرهنگیان در زنجان برگزار می‌شود.

طرح صالحین در زنجان برگزار می‌شود

علیرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای برنامه‌های لازم در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در راستای تقویت بنیه اعتقادی فرهنگیان در سال جاری برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح صالحین در راستای ارتقای بنیه اعتقادی فرهنگیان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام فرهنگیان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام شده است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتبی، دیدار با مراجع، زیارت اماکن متبرکه و عتبات عالیات و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه فرهنگی نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا، اجرای مراسم‌های مختلف در مناسبت‌ها، برگزاری مسابقات کتبی و اجرای طرح حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

مولایی با اشاره به برگزاری برنامه‌های روشنگری سیاسی و بصیرت‌افزایی ادامه داد: اجرای طرح هادیان بسیجی برای معلمان برادر و خواهر از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

*حمایت از مخترعان و مبتکران از برنامه‌های امسال است

وی ترغیب فرهنگیان برای افزایش سطح علمی را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: برگزاری جشنواره علمی و حمایت از مخترعان و مبتکران از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از برگزاری برنامه‌های مختلف برای دانش‌آموزان خبر داد و گفت: اجرای طرح صالحین، برگزاری اردوهای راهیان نور، برگزاری مسابقات کتبی، برگزاری طرح حمایت در راستای تربیت نیروی انسانی برای آینده نظام از دیگر برنامه‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی تصریح کرد: اجرای طرح هجرت، برگزاری یادواره‌های شهدا، اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌ها، برگزاری مسابقات قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

*تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان از برنامه‌های سال جاری است

مولایی بر ضرورت تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: در این راستا طرح آیه‌های تمدن، برگزاری کنکور آزمایشی، برگزاری المپیادهای علمی مختلف و برگزاری جشنواره‌های دانش‌آموزی از برنامه‌های این سازمان در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حمایت از مخترعان ادامه داد: تقویت بنیه دفاعی در قالب برگزاری درس آمادگی دفاعی و اردوهای راهیان نور از برنامه‌های این سازمان است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای حفظ انسجام دانش‌آموزان و فرهنگیان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی و صبحگاهی از برنامه‌های این سازمان است.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول