اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

همایش‎های پیاده‎روی خانوادگی روحیه خانواده‎ها را تقویت می‎کند

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌آزادشهر گفت: برگزاری همایش‎های پیاده‎روی خانوادگی روحیه خانواده‎ها و جامعه را شاد می‎کند و باعث طراوت و شادابی جامعه می‎شود.

همایش‎های پیاده‎روی خانوادگی روحیه خانواده‎ها را تقویت می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید فاضل دهنوی بعد از ظهر امروز در همایش پیاده‎روی خانوادگی شهرستان آزادشهر که به میزبانی نگین‎شهر برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی خانواده‎ها روبه‌رو شده بود اظهار داشت: تلاش و فعالیت بیشتر همه ما در عرصه‎های مختلف اجتماعی و محیط‎های کار و اشتغال به ویژه عرصه تولید که امسال هم به همین نام شناخته شده است نیازمند داشتن روحیه شاد و با طراوت است که با توجه به اینکه پرداختن به ورزش در ساعات مختلف شبانه‎روز برای همه اقشار جامعه مقدور نیست برنامه‎های پیاده‎روی خانوادگی می‎تواند نقش سازنده‎ای را در این بخش داشته باشد.

وی با تمجید از برگزارکنندگان این همایش پیاده‎روی خانگی اذعان داشت: اینکه این همایش به پاس زحمات معلمان، شوراها و کارگران برگزار می‎شود بسیار خوب است و به نوعی قدرشناسی از سه قشر تاثیرگذار و زحمتکش جامعه در عرصه‎های اجتماعی، فرهنگی و کار و تلاش محسوب می‎شود.

فرماندار آزادشهر اضافه کرد: با عنایت به اینکه شعار سال مقام معظم رهبری در ارتباط با تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است مردم نگین‎شهر و شهرها و روستاهای همجوار که اکثریت کشاورز، دامپرور و آهنگر هستند غیرت کنند و تلاش خود را در عرصه تولید دوچندان کنند تا ضمن تحقق شعار سال مقام معظم رهبری از لحاظ اقتصادی برای خانواده خود هم مثمرثمر باشند.

این همایش فرهنگی، ورزشی با همکاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر نگین‎شهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد.

در طول برگزاری آن از زحمات گروهی از معلمان بازنشسته نگین‎شهری، جمعی از کارگران زحمتکش، عبدالمطلب ممشلی معاون صدای صدا و سیمای مرکز گلستان، قدرت شاکری مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان‎های شرق استان گلستان و قاسمعلی برزمینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر تقدیر شد.

اجرای موسیقی زنده، نمایش طنز و قرعه‎کشی بین حاضران در همایش همراه با جوایز ارزنده کمک هزینه سفر به حج عمره، کربلای معلی، مشهد مقدس، دوچرخه، لوازم خانگی و لوازم ورزشی از دیگر برنامه‎های این مراسم خانوادگی فرهنگی، ورزشی بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول