اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

تسهیلات حمایتی به مطبوعات کنترل می‎شود / خبرنگاران انگیزه شغلی ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در بخش یارانه‎ مطبوعات، مدیر مسئولان نقش خبرنگار را نادیده می‌گیرند که این انگیزه از خبرنگاران سلب می‎شود و بنا داریم تسهیلات حمایتی به مطبوعات را کنترل کنیم.

تسهیلات حمایتی به مطبوعات کنترل می‎شود / خبرنگاران انگیزه شغلی ندارند

غلامرضا منتظری در گفت‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مدیران مسئول باید توجه داشته باشند که اگر درخششی برای نشریه اتفاق می‎افتد ماحصل تلاش یک مجموعه منظم است و خبرنگاران بیشترین نقش را در سیرت و صورت یک مطبوعه دارند.

وی تصریح کرد: بنابر گزارش‎هایی که در حمایت از مطبوعات می‎شود، متاسفانه این بخش خیلی عادلانه اتفاق نمی‎افتد و برخی از خبرنگاران گله‎مند هستند لذا با توجه به تلاشی که مدیران نشریات از خبرنگاران شاهدند باید سعی شود که انگیزه شغلی این مجموعه افزایش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد: پیشنهاد ما در ارائه تسهیلات این است که کمک‎ها نباید فقط مختص مدیران مسئول باشد، بنابراین اگر حمایتی از سوی استانداری گلستان شکل بگیرد حتما آن را کنترل خواهیم کرد و باید بخشی از آن در اختیار خبرنگاران قرار داده شود.

منتظری اذعان کرد: حرفه خبرنگاران بسیار سخت است و با توجه به اینکه در جایی استخدام نیستند و همه امیدشان به این مجموعه است، ما هم سعی می‎کنیم به وظیفه خودمان عمل کنیم و مدیران مسئول نیز باید با رعایت احترام بیشتر به دنبال جلب رضایت خبرنگاران باشند.

وی در خصوص حمایت‎هایی که قرار بود از سوی معاون وزیر ارشاد به مطبوعات و خبرنگاران شود خاطر نشان کرد: این مسئله هنوز به استان‎ها ابلاغ نشده و در حد گفت‎و‎گوی خبری با معاون وزیر بود، آنها نیز منتظرند تا پشتوانه مالی این اقدام تدارک دیده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از خبرنگاران که در عرصه تلاش، بی‎ادعا و صادقانه همت می‎کنند قدردانی کرد و آرزوی موفقیت این قشر زحمتکش را در راستای رسالت خطیرشان از خدای متعال خواستار شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول