اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی انجام شد

انعقاد 11 تفاهم‌نامه برای حمایت از سازمان‌های مردم نهاد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: 11 تفاهم‌نامه برای حمایت از سازمان‌های مردم نهاد این استان تاکنون منعقد شده است.

انعقاد 11 تفاهم‌نامه برای حمایت از سازمان‌های مردم نهاد

ابوالقاسم داورزنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این تفاهم‌نامه‌ها با کمیته امداد، اداره‌کل زندان‌ها، اداره‌کل آموزش و پرورش، کتابخانه‌های استان، سپاه جوادالائمه(ع)، سازمان تبلیغات، صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران بسته شده است.

وی در تشریح این تفاهم‌نامه‌ها افزود: تفاهم‌نامه اجرایی کمیته امداد در قالب مهارت‌آموزی، اردوهای سیاحتی و زیارتی، نهضت ورزشی،‌ انس با کتاب و اردوهای جهادی انجام شده است.

داورزنی تفاهم‌نامه همکاری با کانون اندیشه‌گران جوان را از دیگر تفاهم‌نامه‌های این اداره‌کل برشمرد و گفت: در این راستا برای برگزاری برنامه مهارت‌آموزی و تجهیز کتابخانه کانون تفاهم شده است.

وی تفاهم‌نامه همکاری کانون فرهنگی و هنری شکوفه‌های دین مسجد جامع شیروان و برگزاری اردوهای ایثار و شهادت را از دیگر مفاد تفاهم‌نامه‌ با سازمان‌های مردم نهاد برشمرد و افزود: در قالب اردوهای ایثار و شهادت، اعزام زائران به مناطق جنگی نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری ویژه جوانان از سوی باشگاه خبرنگاران جوان، تولید برنامه رادیویی با عنوان تعطیلی از سوی صدا و سیما، طرح ایجاد شبکه فرهنگی جوانان از سوی سازمان تبلیغات، اعزام 260 نفر از جوانان به مناطق عملیاتی از سوی سپاه جوادالائمه(ع)، کتاب‌خوانی،‌ سیاحتی و زیارتی توسط اداره‌کل آموزش و پرورش را از اهم تفاهم‌نامه‌های بسته شده در حمایت از سازمان‌های مردم نهاد برشمرد.

وی گفت: این تفاهم‌نامه‌ها در قالب مصوبات سفر سوم هیئت دولت در قالب پیش‌بینی بند هشت مصوبات با رویکرد تقویت و توسعه امور و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، دینی و سیاسی و افزایش نشاط و شادابی انجام شد.

داورزنی اعتبار پیش‌بینی شده در قالب این تفاهم‌نامه‌ها را یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبار برای کمک به تهیه و اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه، به هنگام، آسان و پایدار جوانان اختصاص یافت.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول