اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

تفاهم‌نامه آمریکا و افغانستان خیانت در حق مردم افغان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: تفاهم‌نامه آمریکا و افغانستان خیانت در حق مردم افغان است.

تفاهم‌نامه آمریکا و افغانستان خیانت در حق مردم افغان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: آگاهی و بصیرت و مطالعه در جنگ نرم سلاحی قوی برای مبارزه با دشمن است و باید فرهنگ مطالعه که از دغدغه‌های مهم رهبری نیز هست در کشور نهادینه شود.

خطیب جمعه کنگان با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از ناشران ایرانی افزود: تحقق شعار مهم سال و توسعه و عمران کشور و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد کشور در دهه عدالت و پیشرفت نیازمند عزم ملی است.

محمودی در ادامه از برگزاری نهمین آزمون بزرگ علمی – فرهنگی با موضوع مهدویت و انتظار توسط دفتر امام جمعه در ماه شعبان خبر داد و خاطر نشان کرد: این کار که در ادامه سلسله برنامه‌های فرهنگی دفتر امام جمعه برگزار خواهد شد در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

امام جمعه کنگان در فراز دیگری با برشمردن فضایل و مناقب ام ابیها فاطمه زهرا (س) گفت: شناخت و معرفت ساحت مقدسه حضرت زهرا (س) شناخت حقایق و معارف ناب دین است.

وی با تبریک روز مادر و هفته زن بیان کرد: تأسی به ساحت مقدسه الگوی حجاب و عفاف حضرت زهرا (س) از افتخارات بانوان ایران اسلامی است.

محمودی اذعان داشت: به برکت انفاس قدسی امام راحل و انقلاب اسلامی امروز زنان ایرانی در سطح دنیا الگو و نمونه هستند.

امام جمعه کنگان با اشاره به شکست سارکوزی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه گفت: فرافکنی‌های سارکوزی از شکست در انتخابات و متهم کردن مسلمانان، تلاش برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی و شکست در انتخابات است.

وی همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه جدید افغانستان با آمریکا آن را رسوایی بزرگ برای دولت کرزای و خیانت نابخشودنی در حق ملت افغانستان دانست.

محمودی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از برگزاری یادواره شهدای کنگان در محله کوزه‌گری و تحسین این کار بزرگ و ارزشمند اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا تجلیل از مقام شهیدان و انس با ارزش‌های دینی و انقلابی است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول