اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر میراث فرهنگی قشم:

عرضه صنایع‌ دستی هنرمندان قشم در نمایشگاه بین‌المللی تهران

خبرگزاری فارس: مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از عرضه آثار صنایع دستی هنرمندان قشم در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صادراتی تهران ( 17 تا 23 خرداد 91) خبر داد.

عرضه صنایع‌ دستی هنرمندان قشم در نمایشگاه بین‌المللی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمید امینی با اشاره به حضور هفت کشور جهان در این نمایشگاه گفت: 15 تن از هنرمندان صنایع دستی قشم از این فرصت برای ارائه هنر فاخر و آثار زیبای خلق شده خود برای معرفی به همه هنرمندان و هنر دوستان استفاده خواهند کرد.

وی افزود: گلابتون دوزی، لباس‌های محلی، صنایع دریایی، سفال، لنج‌های بومی، سازهای محلی همانند عود، خوس‌بافی و عروسک‌های صدفی بخشی از صنایع دستی هنرمندان قشمی برای عرضه در این نمایشگاه بین‌المللی است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تاکید مسئولان این سازمان برای حضور فعال در این نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی بیان داشت: به طور حتم غرفه صنایع دستی هنرمندان قشم با ارائه بهترین آثار صنایع دستی، جزو غرفه‌های موفق این نمایشگاه خواهد بود.

وی، معرفی هنر فاخر هنرمندان صنایع دستی منطقه آزاد قشم به کشورهای حاضر در این نمایشگاه را برای هنرمندان این منطقه حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: مدیریت صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم برای معرفی توانمندی‌های هنرمندان این منطقه تلاش خواهد کرد.

امینی در پایان اظهار امیدواری کرد که با فراهم شدن شرایط مناسب شاهد برپایی نمایشگاه‌های دائمی صنایع دستی هنرمندان کشور از جمله هنرمندان منطقه آزاد قشم در کشورهای خارجی باشیم.

یادآور می‌شود نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنایع دستی کشور با آثاری از هنرمندان سراسر کشور از جمله منطقه آزاد قشم و هفت کشور خارجی از 17 تا 23 خرداد ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول