اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران:

ساری صدرنشین لیگ فوتبال مازندران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم شهدای ساری با 15 امتیاز در صدر جدول لیگ فوتبال مازندران جای دارد و تیم‌های بابلسر و قائمشهر، دوم و سوم هستند.

ساری صدرنشین لیگ فوتبال مازندران است

جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان دیروز با انجام شش بازی پیگیری شد که با صدرنشینی شهدای ساری همراه بود.

وی گفت: در شش بازی دیروز 16 بار توپ وارد دروازه‌ها شد که چهار بازی برنده و دو دیدار نیز مساوی تمام شد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران درباره نتایج این بازی‌ها افزود: تیم شهدای ساری موفق شد مهمان خود پیام شهدای سلمانشهر را با یک گل شکست دهد و با پنج پیروزی و بدون شکست با 15 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.

پازوکی همچنین از برتری تیم دریای بابل خبر داد و تصریح کرد: تیم دریای بابل که مهمان بازرگان چالوس بود در نهایت یک بر صفر میزبان خود را شکست داد.

وی گفت: در دیگر بازی دیروز تیم استقلال قائمشهر در یک بازی پرگل جذاب و تماشایی موفق شد مهمان خود شهروند سورک را پنج بر صفر شکست دهد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در ادامه از تساوی یک بر یک دو تیم شهدای لاویج بخش چمستان شهرستان نور و وحدت فریدونکنار خبر داد و اظهار داشت: در دیگر مسابقه تیم شهید کریمی جویبار، چهار بر یک مهمان خود سپاهان قائمشهر را شکست داد.

پازوکی همچنین از تساوی یک بر یک دو تیم دریای زاغمرز و طپش قائمشهر خبر داد و یادآور شد: در این هفته براساس برنامه سازمان لیگ فوتبال استان، تیم شهدای بابلسر استراحت داشت.

وی درباره جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: تیم شهدای ساری با 15 امتیاز به تنهایی در صدر جدول جای دارد و تیم‌های شهدای بابلسر و استقلال قائمشهر به ترتیب با 13 و 10 امتیاز دوم و سوم هستند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال مازندران در پایان افزود: هفته هفتم لیگ برتر فوتبال استان روز چهارشنبه 31 خرداد با انجام شش دیدار پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول