اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

31 پروژه سلماس در هفته دولت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: هفته دولت امسال 31 پروژه در سلماس افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

31 پروژه سلماس در هفته دولت افتتاح می‌شود

مرتضی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته دولت امسال 31 پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 167 میلیون ریال در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های عمران، خدمات، ‌تولیدی و رفاهی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرند، تصریح کرد: مهم‌ترین این پروژه‌ها شامل افتتاح پروژه‌های ورزشی در قالب فضای ورزشی روباز، بهسازی و آسفالت راه روستایی، آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر سلماس، افتتاح جایگاه سوخت خودروها و آب‌رسانی به روستاهای سلماس است.

نظری از افتتاح دو فضای ورزشی در سلماس طی هفته دولت خبر داد و افزود: این دو فضای ورزشی در دو روستای سلماس به منظور افزایش سرانه فضای ورزشی روستاها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی از بهسازی آسفالت راه روستایی در سلماس خبر داد و خاطرنشان کرد: بر این اساس بیش از شش روستای سلماس از راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار سلماس با بیان اینکه در هفته دولت امسال به هفت روستای سلماس آب‌رسانی می‌شود، میزان اعتبار هزینه شده برای آب‌رسانی به این روستاها را یک میلیارد و 362 میلیون تومان اعلام کرد.

نظری با بیان اینکه پروژه‌هایی نیز طی سفر مقام عالی استان در سلماس به تصویب رسیده‌ بودند که در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، گفت: برای این منظور 731 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افتتاح 14 طرح مسکن روستایی، افتتاح یک مدرسه 10 کلاسه و آسفالت معابر شهری را از دیگر پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول