اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

7 طرح صنعتی قم جزو طرح‌های مهر ماندگار است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: هفت طرح صنعتی قم در فهرست طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته‌ است.

7 طرح صنعتی قم جزو طرح‌های مهر ماندگار است

یونس عالی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به قرار گرفتن هفت طرح صنعتی نیمه تمام استان قم در فهرست طرح‌های مهر ماندگار اظهار کرد: بودجه این طرح‌ها از سوی دولت تأمین شده و قرار است تا پیش از به اتمام رسیدن مأموریت دولت دهم تکمیل شود.

وی ادامه داد: در واقع طرح مهر ماندگار در راستای حمایت از طرح‌های نیمه تمام صنعتی و عمرانی شکل گرفته و مصادیق آن در اثر بررسی دقیق نیازهای استان انتخاب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: یکی از طرح‌های صنعتی استان قم که مهر ماندگار محسوب می‌شود، مربوط به یک شرکت بین‌المللی بوده که قرار است کپسول CNG تیپ چهار تولید کند.

وی افزود: این شرکت که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته نیمه دوم سال جاری با تکمیل ساختمان و خرید تجهیزات به بهره‌برداری می‌رسد.

عالی‌پور خاطر نشان کرد: این شرکت در زمینه تکمیل ساختمان‌سازی و اعتبار تهیه ماشین‌آلات صنعتی به حمایت نیاز دارد که با قرار گرفتن در طرح‌های مهر ماندگار این حمایت انجام خواهد شد.

وی ابراز داشت: شرکت تولیدکننده کیت گازسوز، دیگر شرکتی است که جزو طرح‌های مهر ماندگار در استان قم در بخش صنعت قرار گرفته و تا پایان سال جاری کار احداث آن به پایان می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تکمیل ساخت یک شرکت فعال در عرصه مواد غذایی و لبنیات را از دیگر طرح‌های مهر ماندگار استان قم برشمرد.

وی گفت: شرکت صنایع پلیمری استان قم یکی دیگر از شرکت‌هایی بوده که در طرح مهر ماندگار قرار گرفته و باید تا نیمه نخست امسال روند اخذ پروانه آن به اتمام برسد.

عالی‌پور خاطر نشان کرد: دو شرکت دیگر جزو طرح ماندگار در زمینه تولید کود شیمیایی و ساندویچ پانل فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اتمام این طرح‌ها می‌تواند تأثیر خوبی بر روند توسعه در استان قم داشته باشد اظهار کرد: بخش زیادی از توان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برای پایان این پروژه‌ها به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول