اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد اروند:

15پروژه منطقه آزاد اروند در ردیف طرح‌های مهر ماندگار قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: 15 پروژه از مجموع 34 پروژه در دست اجرای منطقه آزاد اروند در ردیف طرح‌های مهر ماندگار دولت قرار گرفته‌ که برای اجرا تا پایان خردادماه سال 92 برنامه‌ریزی شده است.

15پروژه منطقه آزاد اروند در ردیف طرح‌های مهر ماندگار قرار دارد

محبت رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان با اشاره به تشکیل ستاد اجرای طرح مهر ماندگار در این سازمان اظهار کرد: اجرای طرح مهر ماندگار از اقدامات ارزشمند در منطقه آزاد اروند برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی افزود: اجرای طرح مهر ماندگار در استفاده و بهره‌مندی مردم، مهم و تأثیرگذار است و تحقق آنها موجب رشد و توسعه بیشتر منطقه می‌شود.‌

مدیرعامل منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه طرح مهر ماندگار از جلوه‌های مهم خدمت‌رسانی و از طرح‌های ابتکاری دولت خدمتگزار است، ادامه داد: در منطقه آزاد اروند نیز طرح‌های مهر ماندگار مورد توجه ویژه قرار گرفته و در نقاط مختلف منطقه در دست اجراست.

وی اضافه کرد: 15 پروژه از مجموع 34 پروژه در دست اجرای منطقه آزاد اروند در ردیف طرح‌های مهر ماندگار دولت قرار گرفته‌اند که برای اجرا و بهره‌برداری از این طرح‌ها تا پایان خردادماه سال 92 برنامه‌ریزی شده است.

رئیسی عنوان کرد: منطقه آزاد اروند در بخش طرح‌های ماندگار هشت طرح با اعتباری نزدیک به 65 میلیارد تومان در حال اجرا دارد که تا پایان دولت دهم به اتمام می‌رسند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول