اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

‌اختصاص 73 هکتار زمین برای احداث مسکن مهر در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: ‌73 هکتار زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای ساخت مسکن مهر در استان در نظر گرفته شده است.

‌اختصاص 73 هکتار زمین برای احداث مسکن مهر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان، اظهار کرد:‌ در سه مرحله واگذاری مسکن مهر در استان زنجان تاکنون 20 هزار و 521 واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست 3 هزار و 527 واحد تحویل متقاضیان داده شده است، افزود: در مرحله دوم نیز 10 هزار و 214 مسکن به متقاضیان ارائه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به واگذاری 6 هزار و 780 واحد مسکن مهر در مرحله سوم خاطرنشان کرد: استان زنجان در زمینه واگذاری مسکن مهر از استان‌های پیشرو است.

وی با بیان اینکه در ارزیابی‌های انجام شده تا 16 شهریور ماه سال جاری استان زنجان در رتبه نخست تحقق برنامه‌های مسکن مهر در کشور قرار دارد، افزود: از نظر فروش اقساطی نیز استان زنجان در کشور در رتبه نخست قرار گرفته است.

باباپور با اشاره به تعهد 11 هزار و 500 واحدی استان زنجان در سال جاری برای ساخت مسکن خاطرنشان کرد: 6 هزار و 500 واحد در پاییز سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست 5 هزار واحد به متقاضیان واگذار شد، افزود: تعهدات استان در مسکن مهر در سال جاری نیز اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اختصاص واحد همه متقاضیان مسکن مهر پروژه 2 هزار و 224 واحدی مهر رضوان را از دیگر موفقیت‌های استان برشمرد و افزود:‌ ارسال فرم فراخوان برای انتخاب پروژه‌های مسکن مهر از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه این فرم‌ها برای بیش از 4 هزار متقاضی مسکن مهر در استان زنجان ارائه شده است، خاطرنشان کرد: این فراخوان برای انتخاب 12 پروژه پیشنهادی راه و شهرسازی استان به مردم زنجان ارائه شده است.

باباپور با اشاره به گستردگی و پراکندگی مسکن مهر در استان زنجان یادآور شد:‌ متقاضیان می‌توانند براساس وضع مالی و مکان مورد علاقه خود نسبت به انتخاب پروژه‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برای متقاضیان جدید استان زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، افزود: ‌73 هکتار زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای این امر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم در سنوات آینده این پروژه در استان زنجان ادامه یابد، افزود: استان زنجان ظرفیت‌های لازم را برای توسعه مسکن مهر دارد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول