اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد

حمایت از همکاران دانشگاهی آسیب‌دیده در زلزله ارسباران

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از همکاران دانشگاهی که در مناطق آسیب‌دیده از زلزله ارسباران فعالیت می‌کنند، حمایت می‌کنیم.

حمایت از همکاران دانشگاهی آسیب‌دیده در زلزله ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد خجسته بعد از ظهر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از همکاران مناطق زلزله‌زده خبر داد و اظهار کرد: براساس دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بازدید حضوری از مناطق زلزله‌زده و از واحدهای ورزقان، اهر و هریس داشتیم و از نزدیک در روند کارهای انجام شده به خصوص در امر بازسازی و مرمت فضاهای آسیب‌دیده قرار گرفتیم.

وی، گفت: در چارچوب اختیاراتی که ریاست دانشگاه در خصوص مناطق زلزله‌زده به معاونان اعزامی به منطقه تفویض کرده تلاش خواهیم کرد تا حد امکان از همکارانی که در زلزله اخیر خسارت دیده‌اند حمایت کنیم.

خجسته کارهای انجام شده در امر بازسازی و آماده‌سازی واحدهای دانشگاهی مناطق زلزله‌زده به خصوص واحد اهر را بسیار خوب عنوان کرد و از همت و تلاش همکاران این واحد برای استقبال از سال تحصیلی جدید قدردانی کرد.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باید منویات مقام معظم رهبری را در برنامه‌ریزی عملی و مدون برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها و تقویت مسائل فرهنگی و معنوی برطرف کرده و با تحقق این امر یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان نظام، مراجع عظام و نیروهای ارزشی را که امروز یکی از تأکیدات مهم ریاست دانشگاه است، رفع کنیم.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول