اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

اتمام بیش از 60 پروژه نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 60 پروژه نیمه‌تمام استان تا پایان کار دولت دهم به اتمام می‌رسد.

اتمام بیش از 60 پروژه نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده سه‌شنبه شب در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح‌های مهر ماندگار اظهار داشت: برنامه دولت دهم اتمام طرح‌های مهم و اثرگذار نیمه‌‌تمام در استان‌ها است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: عمده دلیل پیروزی اسلام در جبهه‌های مختلف جنگ نرم و سخت توجه ویژه این دین به فطرت انسانی است.

جلال‌زاده اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران مدیون حرکت انقلابی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که با نثار خون خود زمینه احیای اسلام ناب محمدی (ص) را فراهم کردند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس حیثیت و آبروی نظام اسلامی و یکی از نقاط عطف جامعه است و هر چه این نظام و انقلاب دارد از همان روزهای حماسه و ایثار و شجاعت است.

جلال‌زاده در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در کشور بیان داشت: روزهای شورانگیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیمه‌کننده زندگی مردم در جامعه بود و به همین دلیل باید قدر این روزها را بدانیم تا راه درست سعادت بشری را دریابیم.

وی با اشاره به جسارت بالای جوانان ایرانی در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون و پس از گذشت بیش از 33 سال از انقلاب اسلامی ایران بسیاری از کشورها بیم سخن راندن در زمینه آمریکا و ایادی این کشور را دارند اما جوانان ایران اسلامی با وجود کمبود تجهیزات و امکانات در آن زمان مشت محکمی بر دهان دولت‌های مستکبر زدند.

رئیس شورای اداری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: هنوز برخی زوایای انقلاب اسلامی برای مردم ناشناخته مانده و همین امر مسئولیت مدیران نظام در راستای شناساندن هرچه بهتر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه برای جوانان را چند برابر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این موج بیداری اسلامی برگرفته از بیداری مردم ایران اسلامی در سال‌های گذشته است که اندک اندک در حال پیشروی به سوی کشورهای مختلف است.

جلال‌زاده اهانت به پیامبر اکرم(ص) با ساخت فیلم موهن توسط ایادی استکبار و کفر را یکی دیگر از برنامه‌های آمریکا و اسرائیل برای مقابله با موج بیداری اسلامی دانست و عنوان کرد: انقلاب‌های مردمی در جهان به رهبری انقلاب اسلامی ایران و به زعامت مقام معظم رهبری به زودی پاسخ کوبنده‌ای به سازندگان فیلم موهن به پیامبر و همچنین دشمنان اسلام خواهند داد.

وی توجه به فطرت انسانی را عامل پیروزی اسلام در صحنه‌های مختلف دانست و گفت: توجه اسلام به فطرت انسانی مسلمانان در طول تاریخ راهنمای تمام مردم بوده و به همین دلیل شاهد بروز پیروزی‌های بزرگ در سراسر جهان به برکت وجود اسلام هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات دولت‌های نهم و دهم را مناسب توصیف کرد و ابراز داشت: توجه به نقاط ضعف استان‌ها و رفع این ضعف‌ها از مهم‌ترین دلایل موفقیت دولت در سال‌های گذشته بوده و امید است در ماه‌های آینده نیز شاهد بهره‌برداری طرح‌های بزرگ در راستای رسیدگی به وضعیت محرومان جامعه باشیم.

جلال‌زاده در پایان گفت: افزایش ارتباط مردم با دولت در دو سال اخیر، ارتقای جایگاه نظام اسلامی در دنیا از تمام لحاظ، ترویج ساده‌زیستی مدیران، احیای گفتمان انقلاب و افتخار به انقلابی‌گری از مهم‌ترین خصیصه‌های دولت‌های نهم و دهم بوده که روز به روز در حال افزایش است.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول