اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس:

پیشرفت‌های پزشکی و اقتصادی کشور مرهون ایثارگری‌های دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس گفت: همه پیشرفت‌های جامعه امروز به ویژه پیشرفت‌های علمی در عرصه اقتصاد و پزشکی مدیون ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

پیشرفت‌های پزشکی و اقتصادی کشور مرهون ایثارگری‌های دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس خلیل مهدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در سلماس اظهار داشت: برنامه‌های متنوع در طول هفته دفاع مقدس در همه حوزه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مدارس برگزار می‌شود ولی باید در طول سال به شکل مطلوب تداوم پیدا کند تا فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری در جامعه نهادینه شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلماس افزود: این برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و سیاسی با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان و در راستای تقویت فرهنگ ایثار و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مدارس برای بسیجیان به اجرا گذاشته می‌شود.

مهدی‌پور در تشریح برنامه‌های این هفته گفت: انتشار عکس717 شهید سلماس برای نخستین بار در یک نشریه، برپایی هشت ایستگاه صلواتی به نام هشت عملیات دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا و نشست‌های سیاسی در برخی از حوزه‌های بسیج، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس و واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش از برنامه‌های تدارک یافته است.

وی مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی، تجلیل از بسیجیان و سربازان نمونه، رونمایی از یادمان شهدا و احداث یادمان شهدای حوزه قره‌قشلاق و همچنین برگزاری مسابقات قرآن بین نیروهای مسلح، برپایی رزمایش یک روزه خواهران و شرکت 12 گروهان از بسیجیان در قالب سپاهیان پیامبر اعظم(ص) در رژه حماسی 31 شهریور و دیدار با رزمندگان و خانواده معظم شهدا را از مهمترین برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همه پیشرفت‌های جامعه امروز مدیون ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، بیان داشت: پیشرفت‌های علمی به ویژه در عرصه اقتصاد و پزشکی از این دوران سرچشمه می‌گیرد.

مهدی‌پور با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی برابر تهدیدات دشمنان از دوران دفاع مقدس نشأت گرفته است، افزود: اهمیت و عظمت این دوران هر چقدر می‌گذرد بیشتر نمایان می‌شود.

مهدی‌پور گفت: ضروری است ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نسل سوم و چهارم انقلاب بازگو شود، تا جوانان با آن دوران آشنایی بیشتری پیدا کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول