اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

انسجام بنیان‌های نظام از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تقویت ارزش‌های اسلامی و انقلابی و انسجام بیشتر بنیان‌ها و ستون‌های نظام جمهوری اسلامی را از جمله دستاوردهای گران‌سنگ دوران دفاع مقدس دانست.

انسجام بنیان‌های نظام از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت رشید و پرآوازه‌ای است که در طول هشت سال نبرد نابرابر در برابر مستکبران و زورگویان جهان سرافرازانه و با عزت ایستادگی و مقاومت کرده و خالق حماسه‌ای جاودان و ماندگار بر صفحه تاریخ شدند. این هفته یادآور دلاورمردی ملتی است که با صلابت مثال زدنی خود در رویارویی با دنیای کفر، دلیرمردانه از دین و حقانیت خود دفاع کرد.

در ادامه این پیام آمده است: این پایداری مقدس که برخاسته از روح وحدت، ایمان و اتکا به خداوند متعال بود، در سایه هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و موجب احیای اسلام ناب محمدی و تقویت جریان مقاومت در سطح جهان شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:‌ بی‌شک دفاع مقدس میراث تمام نشدنی برای بهره‌گیری و بهره‌مندی نسل‌ها و جوانان این مرز و بوم است و تقویت ارزش‌های اسلامی و انقلابی، مردمی‌تر شدن انقلاب اسلامی، ایجاد اتحاد و یکپارچگی بیشتر در آحاد جامعه، انسجام بیشتر بنیان‌ها و ستون‌های نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در مقابل توطئه‌ها، ایجاد اعتماد به نفس و تقویت خودباوری و خوداتکایی در کشور که نعمات و دستاوردهای مهمی در بخش‌های مختلف بر جای گذاشته از جمله دستاوردهای گران‌سنگ دوران دفاع مقدس است که نقش بسزایی در تداوم راه و اهداف عالی انقلاب اسلامی و ساختن ایرانی سربلند و منطبق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) داشته و دارد.

در بخش پایانی این پیام اضافه شده است: حماسه دفاع مقدس برگی زرین در دفتر افتخارات ایران اسلامی بوده و به عنوان افتخاری بزرگ و نماد عزت و سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه در دل‌ها زنده خواهد ماند. اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به حضور تمام مردم شریف و متدین استان به ویژه رزمندگان و ایثارگران این خطه که حضور و نقش مهمی در خلق حماسه‌های دفاع مقدس داشته‌اند تبریک عرض کرده و برای ارواح طیبه شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شش هزار شهید والامقام استان مقدس قم درود و صلوات می‌فرستم.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول