اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

رژه قایق‌های موتوری در اسکله صیادی زرآباد

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج زرآباد گفت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، قایق‌های موتوری در اسکله شهید رضایی زرآباد به اجرای رژه می‌پردازند.

رژه قایق‌های موتوری در اسکله صیادی زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، پرویز پودینه پیش از ظهر امروز طی مراسمی ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شرکت در رژه گروه‌های حماسی عاشورا، برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست فرهنگی و سیاسی طرح ابرار، برپایی نمایشگاه عکس شهدا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برپایی نمایشگاه خوشنویسی، اردوی فرهنگی تفریحی یک روزه، بازدید از بندر شهید رضایی مجهزترین بندر صیادی در زرآباد، رژه قایق‌های موتوری در اسکله از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهر زرآباد است.

وی افزود: همچنین تجلیل از نخبگان بسیجی و قبول‌شدگان در کنکور سراسری، برگزاری نشست دانش‌آموزی، برگزاری یادواره شهدا ویژه خواهران بسیجی با نام "رهروان حضرت زینب (س)"، مسابقات قرآن، همایش بزرگ نقش بانوان بسیجی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ویژه خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

شهردار زرآباد نیز در ادامه جلسه از افتتاح میدان ساعت، رونمایی از میدان لاله، اجرای فاز دوم مبلمان فرهنگی شهر زرآباد با همکاری بخشداری زرآباد و همچنین پرده‌برداری از سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع)، نصب بلندترین پرچم شهرستان در بخش زرآباد به ارتفاع 20 متر و 12 متر مساحت، بهره‌برداری از فاز نهایی میدان ولایت، برگزاری مسابقه نقش "من" در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در بین دانشجویان و دانش‌آموزان با همکاری شورای شهر، بسیج و بخشداری و همچنین برگزاری مسابقه تحقیق و پژوهش پیرامون راه‌های علمی و عملی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

عبداللطیف بارانی گفت: استفاده از انرژی خورشیدی در تصفیه آب روستای ساحلی بخش زرآباد با همکاری شورای شهر، بسیج و بخشداری و نصب تابلوهای منقش به مضامین فرهنگی متناسب با دفاع مقدس و شهدا در بخش زرآباد از دیگر اقدامات هفته دفاع مقدس در شهر زرآباد است.

بخشدار زرآباد هم در این جلسه با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای مطلوب برنامه‌های هفته دفاع مقدس، توجه بر محتوای برنامه‌ها را مستلزم هم‌اندیشی و استفاده از نظرات رزمندگان و ایثارگران دانست.

مجتبی شجاعی تأکید کرد: تلاش شود تا برنامه‌های فرهنگی به منظور آشنایی آداب و رسوم روستاها توسط مردم خود روستاها به اجرا درآید.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول