اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان:

تهدیدات امروز دشمنان کمتر از تهدیدات دوران دفاع مقدس نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان گفت: تهدیدات امروز دشمنان کمتر از تهدیدات دوران دفاع مقدس نیست، با این تفاوت که امروز به نوعی تمام دنیا در مقابل حرکت ملت ایران ایستاده است.

تهدیدات امروز دشمنان کمتر از تهدیدات دوران دفاع مقدس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، محمدعلی احمدی پیش از ظهر در جلسه تودیع و معارفه معاون فرماندار و بخشدار مرکزی فریدن اظهار کرد: ایستادگی، مقاومت و شهادت ملت ایران از برکات دفاع مقدس است و امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم که به وحدت برای تلاش و خدمت نیاز داریم.

وی افزود: تهدیدات امروز دشمنان کمتر از تهدیدات دوران دفاع مقدس نیست با این تفاوت که امروز به نوعی تمام دنیا در مقابل حرکت ملت ایران ایستاده است، اما این تهدیدات و تحریم‌ها به نفع ایران است به طوری که عزم جدی برای قطع وابستگی به کشورهای خارجی که زمینه پیشرفت است را ایجاد کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری استان به انتخابات آینده نیز اشاره کرد و ادامه داد: کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی از هم اکنون به دنبال جنگ روانی در انتخابات سال آینده هستند که یکی از این جنگ‌های روانی تهدید نظامی، تشدید تحریم‌ها و از همه مهم‌تر تلاش برای احیای اصلاحات و جنبش سبز است و کلام رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را باید جدی بگیریم.

وی به سال‌های پایان دولت اشاره کرد و گفت: مهر تایید رهبری در عملکرد دو لت در این هفت سال گذشته سبب افزایش توقعات مردم شده است و مسئولان باید تلاش کنند تا با همان روحیه‌ای که در اوایل تصدی مسئولیت داشتند به کار خود ادامه دهند.

در پایان علیرضا گوهری به عنوان معاون فرمانداری و محمد حسینی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان فریدن معرفی شدند و همچنین از زحمات هفت ساله عزیزالله عباسی بخشدار سابق بخش مرکزی تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول