اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی بویین زهرا خبر داد

برگزاری نمایشگاه هنر آموختگان صنایع دستی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا از برگزاری نمایشگاه هنرآموختگان صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه هنر آموختگان صنایع دستی در بویین زهرا

شهربانو سلیمانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه سراسری آثار هنرآموختگان بخش صنایع دستی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه توجه به امر برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: برنامه‌سازی مناسب مسئولان می‌تواند در تحقق اهداف و سند چشم‌انداز حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی مؤثر واقع شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تولید محتواهای فرهنگی با موضوع صنایع دستی نیز از راه‌های مؤثر در این راستا است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و گردشگری هر ساله از سوی این اداره در بخش‌ها و مراکز شهری این شهرستان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: تعامل و پشتیبانی جدی‌تر مسئولان در عرصه‌های فرهنگی باید افزایش پیدا کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا بیان کرد: لازم است که تلاش برای ایجاد کانون‌های گردشگری با جدیت پیگیری شود.

سلیمانی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی تاکنون در حوزه‌های مختلف در بخش‌های شهرستان بویین زهرا انجام شده است.

وی عنوان کرد: رفع موانع و چارچوب‌های غیرضروری می‌تواند در حوزه گردشگری مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به آغاز نام‌نویسی دوره پاییزه صنایع دستی در این شهرستان بیان کرد: در دوره پاییزه که از چند روز آینده آغاز می‌شود، مباحث مختلفی آموزش داده می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا ادامه داد: راهبرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر برنامه‌ریزی و انجام وظایف محوله در حوزه شناخت تاریخ فرهنگی کشور است.

سلیمانی بیان کرد: دغدغه‌ها و موانع موجود در بخش میراث فرهنگی نیازمند نگاه جامع مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با ایجاد و راه‌اندازی مراکز فرهنگی و آموزشی صنایع‌ دستی بتوانیم گام‌های مؤثر‌تری را در زمینه شناخت میراث فرهنگی و تمدن برداریم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: مدیریت جامع فرهنگی باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول