اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی میراث کرمان عنوان کرد

معرفی صنایع دستی و سوغات کرمان در کاخ موزه سعدآباد

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: صنایع دستی و سوغات کرمان در نمایشگاه گردشگری کاخ موزه سعدآباد معرفی و به نمایش گذاشته شده است.

معرفی صنایع دستی و سوغات کرمان در کاخ موزه سعدآباد

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برپایی نمایشگاه گردشگری کاخ موزه سعدآباد اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور 31 استان کشور از ششم تا 12 مهر ماه جاری در کاخ موزه سعدآباد برپا است.

وی بیان داشت: استان کرمان در این نمایشگاه به معرفی و عرضه صنایع دستی کرمان از جمله پته و گلیم و سوغات کرمان از جمله کُلُمپه، پسته و کُماچ می‌پردازد.

افضلی با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از غرفه‌های کرمان عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و آیین‌های سنتی استان‌ها برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت قابل توجه ساکن در تهران، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌های استان‌های دیگر بسیار مؤثر است.

مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به حضور دفاتر مسافرتی کرمان در کاخ موزه نیاوران ابراز داشت: این کار نیز به منظور ارائه اطلاعات گردشگری، توریستی و فرهنگی استان‌ صورت گرفته است.

افضلی بیان داشت: این حضور زمینه آشنایی بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی فعال استان‌های مختلف و زمینه تبادل گردشگر را فراهم می‌کند.

وی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان توانسته‌اند قراردادهای خوبی را نیز به امضا برسانند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول