اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان:

نیروهای مسلح کردستان کمترین نرخ وقوع جرم را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان گفت: نیروهای مسلح این استان کم‌ترین نرخ وقوع جرایم را در بین نیروهای مسلح کشور دارند.

نیروهای مسلح کردستان کمترین نرخ وقوع جرم را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدیوسف حسنی پیش‌ازظهر امروز در مراسم تودیع خود و معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان در سنندج اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از پاک‌ترین نیروهای مسلح جهان به شمار می‌آیند و همواره برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی جانفشانی کرده‌اند.

وی نیروهای مسلح در استان کردستان را نیروهایی مومن و متعهد دانست و افزود: همین ویژگی موجب شده است که نیروهای این استان مرزی کمترین نرخ جرایم را داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای آموزش و برگزاری همایش‌های تخصصی و آموزشی، گفت: همین اقدامات موجب کاهش جرایم و رضایتمندی مردم از نیروهای مسلح شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان اضافه کرد: بیش از 95 هزار ساعت دوره‌های آموزشی در سطح استان برای نیروهای مسلح برگزار شده است.

حسنی همچنین به افتتاح ساختمان جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان در سنندج خبر داد و گفت: این ساختمان در سه طبقه با زیربنای 2 هزار و 535 مترمربع ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی حفظ و تعامل با نیروهای مسلح، تلاش در راستای رفع مشکلات غیرکیفری درون یگان‌ها، تحکیم تعامل با اعضای شورای قضایی و برگزاری کلاس‌های مختلف آماده‌سازی برای پیشگیری را از جمله اقدامات انجام شده در این سازمان عنوان کرد.

در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات چند ساله محمدیوسف حسنی رئیس سابق سازمان نیروهای مسلح کردستان تجلیل و عزیزالله نظری به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان معرفی شد.

گفتنی است؛ رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان، معاونت قضایی دادگستری کرمانشاه و ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح ایلام را در کارنامه خود دارد و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول