اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ورزش‌های نمایشی خراسان رضوی:

ورزش‌های رادیوکنترلی در خراسان‌ رضوی فعال شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی از آغاز فعالیت کمیته ورزش‌های رادیو کنترلی در خراسان‌رضوی خبر داد.

ورزش‌های رادیوکنترلی در خراسان‌ رضوی فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمود حقیقی خیرآبادی اظهار کرد: ورزش‌های رادیو کنترلی در بخش‌های هواپیما، چرخ‌بال، ماشین، کشتی، زیردریایی، قایق، موتور و وسایلی که قابلیت اجرا از راه دور در محیط باز را دارند، انجام می‌شود.

وی افزود: کمیته ورزش‌های رادیو کنترلی زیر نظارت کمیته ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایش هیئت ورزش‌های همگانی از دیروز 11 مهرماه در خراسان‌رضوی آغاز به کار کرده و بخشی از فعالیت‌های این کمیته در نمایشگاه اوقات فراغت مشهد در آبان‌ماه رونمایی می‌شود.

مسئول کمیته ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی ادامه داد: از حدود 8 ماه پیش، برای فعال کردن کمیته ورزش‌های رادیو کنترلی در خراسان‌رضوی رایزنی و مطالعه انجام شد و نهایتا سیدعلی حسینی به عنوان مسئول این کمیته منصوب شد.

وی یکی دیگر از بخش‌های فعال در کمیته زیر نظارت خود را کمیته ورزش‌های نمایشی و رکورد عنوان کرد و اظهار داشت: این کمیته از ابتدای فعالیت کمیته ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی از آذرماه سال 90 شروع به کار کرده است.

حقیقی در ادامه گفت: امکان فعالیت در ورزش‌های صلحبال، روبیک، لیوان چینی و مهارت‌های فردی با توپ نیز در خراسان‌رضوی وجود دارد، اما تاکنون به دلیل عدم ارسال اساسنامه و آیین‌نامه مشخص از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی کمیته این رشته‌ها تشکیل نشده و فعالیتی در خراسان‌رضوی ندارند.

وی در پایان از انجام رایزنی‌ها برای راه‌اندازی کمیته لیوان چینی و مهارت‌های فردی با توپ در کمیته ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی خبر داد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول