اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

نیروهای مسلح ایران آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را دارند.

نیروهای مسلح ایران آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور صبح امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی در دلفان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی گفت: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر و رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری، نظام اسلامی در برابر استکبار و دشمنان اسلام ایستاده است.

امام جمعه دلفان با اشاره به تلاش خستگی‌ناپذیر نیروی انتطامی در تامین امنیت کشور افزود: امروز نیروهای مسلح ما در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان، آمادگی داشته و مقتدرانه از نظام اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی گفت: امروز این نیروی خدوم توانسته گام‌های خوبی در برقراری نظم و امنیت و پاسداری از مرزها بردارد که باید از این تلاش‌ها تقدیر کرد.

در ادامه حجت‌الله سوری نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای نیز در این دیدار با اشاره به نقش شهدای نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر نظام اسلامی و با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی در برابر بدخواهان این نظام ایستادگی کرده است.

در گرامیداشت هفته ناجا صبح امروز امام جمعه دلفان، نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده انتظامی دلفان و جمعی از مسئولان شهرستان دلفان از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی دیدار کردند.

نیروی انتظامی شهرستان دلفان 12 شهید در عرصه‌های مختلف تقدیم به انقلاب اسلامی نموده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول