اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان‌وبلوچستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، محمد صبوری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان‌وبلوچستان معرفی شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان‌وبلوچستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: خدمت در استان مرزی سیستان‌وبلوچستان با توجه به شرایط خاص و ویژه‌ای که دارد، بسیار سخت است.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: قدرت و اقتدار قوای مسلح، قدرت و عظمت نظام است و فرماندهان و قضات مانند دو بازوی نجات برای جامعه هدف خود هستند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: در سیستان‌وبلوچستان تاکنون یک مورد گلایه‌مندی مردم که مبنی بر بی‌عدالتی و ناداوری باشد، گزارش نشده است.

وی گفت: مسئولان دستگاه قضایی از زندان‌ها بازدید کرده و کلاس‌های توجیهی برای زندانیان می‌گذارند که این امر در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر و مفید است.

 سلیمانی با بیان اینکه آسیب‌پذیری در این منطقه بسیار زیاد است، گفت: در دستگاه‌های اداری نیروهای پاک و ارزشی زیاد داریم که با توجه به پیشنهادات رقم‌های بالا حاضر نشده‌اند به خدمت صادقانه خود خلل وارد کنند.

 نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان افزود: خدمات و زحمات نیروهای قضایی استان به سبب یک سری ملاحظات و مصلحت‌ها آنطور که باید در جامعه منعکس نمی‌شود و مردم از آنها بی‌اطلاع هستند و این امر سبب شده نتوانند قضاوت درستی از عملکرد آنها داشته باشند.

در ادامه مراسم از تلاش‌های چیتی رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان‌وبلوچستان تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول