اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح اجازه هیچ اندیشه و نگاه نامحرمی به سمت ایران را نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح ایران بالاخص نیروی زمینی ارتش از چنان آمادگی برخوردار هستند که اجازه نخواهد داد هیچ اندیشه، فکر و نگاه نامحرمی به سمت کشور عزیزمان ایران باشد.

نیروهای مسلح اجازه هیچ اندیشه و نگاه نامحرمی به سمت ایران را نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، امیر سرتیپ علی آراسته شامگاه امروز در مراسم معارفه فرمانده پادگان امام رضا(ع) و گروه 11 توپخانه مراغه اظهار کرد: وحدت و همدلی نیرو های نظامی و مردم عامل پیروزی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: همدلی نیروهای مسلح و در کنار هم قرار گرفتن این نیروها پس از پیروزی انقلاب عامل سربلندی مردم ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

آراسته با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب محور اصلی وحدت و همدلی در کشور است، گفت: در سایه رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سربلند و پیروز است.

وی با اشاره به برگزاری موفق اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران افزود: برگزاری موفق این اجلاس در سایه توانمندی نیروهای مسلح برای ایجاد امنیت در کشور بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، وظیفه نیروهای مسلح، مردم و اساتید دانشگاه‌ها  را در این جنگ سخت ارزیابی کرد و افزود: پیروزی در این جنگ که چندین برابر سخت‌تر از هشت سال جنگ تحمیلی است نیازمند همدلی و هوشیاری مردم و مسئولان است.

وی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و بالاخص نیروی زمینی ارتش از چنان آمادگی برخوردار هستند که اجازه نخواهد داد هیچ اندیشه، فکر و نگاه نامحرمی به سمت کشور عزیزمان ایران باشد.

فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در شمال‌غرب کشور نیز در این مراسم گفت: خدمت به مردم ایران در لباس ارتش افتخار بزرگی است.

امیر ملکیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: خدمت به مردم در ارتشی که رهبر معظم انقلاب آن را مردمی‌ترین ارتش دنیا نامگذاری کرده‌اند سعادت بزرگی برای فرزندان ایران اسلامی است.

در این مراسم سرهنگ احمد ولی‌نژند به عنوان فرمانده پادگان امام رضا(ع) و گروه یازده توپخانه مراغه معرفی و از تلاش‌های امیر علیرضا عزتی‌آذر قدردانی شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول