اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

نیروهای مسلح با داشتن ایمان، امنیت و انضباط دژی محکم برای ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: اگر می‌خواهیم دژی محکم و مورد اعتماد برای نایب امام زمان خود «مقام معظم رهبری» باشیم باید از حیث ایمان، معنویت، نظم، انضباط و پاکی شایسته باشیم.

نیروهای مسلح با داشتن ایمان، امنیت و انضباط دژی محکم برای ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان اظهار داشت: به فرموده حضرت علی (ع) لشکریان، سپاهیان و نظامیان به اذن خدا دژهای محکم حراست و حمایت برای کمک به مردم و زینت والیان هستند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس بسیار مهم است که مجموعه نیروهای مسلح دائما خود را کنترل کنند تا این جایگاه محفوظ بماند لذا باید تلاش کنیم مجموعه‎ای از پاکان را در نیروهای مسلح داشته باشیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح باید اعتمادآفرین برای مردم باشند بیان داشت: نیروهای مسلح باید نسبت به دوستان امیدآفرین و نسبت به دشمنان بیم‎آفرین باشند.

بابایی از مجموعه تلاش‌های سازمان نیروهای مسلح استان قدردانی کرد و یادآور شد: حرکت منطقی و خیلی خوبی که سازمان قضایی نیروهای مسلح در امر سازماندهی نیروها و بیشترین توجه را برای پیشگیری در سرلوحه دارد شیوه بسیار پسندیده‌‎ای است.

وی بیان کرد: فرماندهان زمانی که درگیر کارهای خود می‎شوند، وظیفه دارند نسبت به تربیت، کنترل و پرورش نیروها مانند یک پدر دلسوز عمل کرده و غفلت نکنند و بر اساس اولویت‎بندی کارها را انجام دهند که البته جای خرسندی است که ارتباط خوبی در استان در این راستا دیده می‌شود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان آمادگی خوب نیروهای مسلح را بسیار تاثیرگذار خواند و افزود: خوشبختانه استان گلستان در این موضوع خیلی برای سازمان نیروهای مسلح دردسرساز نبوده و خیلی استان پرمسئله‎ای نیست.

بابایی با تاکید بر اینکه همه موظف هستیم تا از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حراست کنیم خاطر نشان کرد: بنا به فرموده امام تا دشمن وجود دارد، دشمنی هم وجود دارد و برنامه‎ریزی می‎کند و درگیری ایجاد می‌کند لذا امام هشدار داد آمریکا و دشمنان بدانند هر جا که مقابل دین ما بایستند ما نیز مقابل تمام دنیایشان خواهیم ایستاد.

وی در پایان با بیان اینکه مجموعه قضایی نیروهای مسلح در گلستان آماده و بسیار خوب هستند، گفت: قوه قضائیه نیز با درک صحیح از شرایط تصمیم‎گیری می‎کند که این مهم از نعمات یک جامعه اسلامی است لذا همه باید در کنار یکدیگر با همدلی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول