اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط‌ عمومی اداره‌ کل زندان‌های قزوین:

نمایشگاه کتاب عاشورایی در زندان‌های استان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع) نمایشگاه کتاب با عنوان کتاب عاشورایی در مجموعه زندان‌های استان برپا شد.

نمایشگاه کتاب عاشورایی در زندان‌های استان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های قزوین، محمدرضا ابراهیمی با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه کتاب عاشورایی در زندان‌های استان گفت: در این نمایشگاه، کتب ویژه زندگینامه و آموزه‌های قیام این امام بزرگوار به مددجویان و همکاران ارائه می‌شود.

وی بر لزوم تبیین اهداف قیام و پیام‌های عاشورا تأکید کرد و افزود: اجرای چنین برنامه‌هایی در نشر ماهیت قیام عاشورا مهم و ضروری است و باید پیام‌های عاشورا همچون چراغی برای هدایت همه انسان‌ها معرفی شود.

مسؤل روابط عمومی اداره کل زندان‌های قزوین اظهار داشت: بصیرت بخشی نهضت عاشورا بخش مهم فعالیت‌های فرهنگی است و برگزاری این نمایشگاه‌ها ضمن تشویق مددجویان به امر کتابخوانی بویژه در حوزه‌های دینی، بینش آنان را در زمینه‌های مختلف فکری ارتقا خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: واقعه کربلا مجموعه‌ای از درس‌های عبرت‌آموز و سرنوشت‌ساز است و پی بردن به حقیقت آن می‌تواند بسیاری از انحرافات و خطاها را اصلاح کند.

مسؤل روابط عمومی اداره کل زندان‌های قزوین در پایان به گسترش فرهنگ عاشورایی تأکید کرد و تعمیق آن را ضامن سعادت و اصلاح جامعه اسلامی دانست.

انتهای پیام/2667/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول