اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی خبر داد

آغاز به کار نمایشگاه بزرگ کتاب در میاندوآب

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی از گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب آذربایجان غربی در شهرستان میاندوآب خبر داد.

آغاز به کار نمایشگاه بزرگ کتاب در میاندوآب

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه با بیان اینکه این نمایشگاه نخستین اقدام فرهنگی در شهرستان میاندوآب است،‌ اظهار داشت: این نمایشگاه که از 11 تا 17 آذر ماه به مدت یک هفته در سالن ورزشی کوثر این شهرستان دایر بوده همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب پذیرای علاقمندان به کتاب استان است.

وی با اعلام اینکه در این نمایشگاه حدود 11 هزار عنوان کتاب وجود دارد‌ افزود: در نمایشگاه بزرگ کتاب امسال استان بیش از 80 هزار جلد در موضوعات و رشته‌های گوناگون و علوم و فنون مختلف از جمله روانشناسی، تاریخی، دینی، مذهبی، زبان انگلیسی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، هنر، ادبیات، فلسفه، حقوق و غیره به نمایش و فروش گذاشته شده است.

این مسئول اعتبار اختصاص یافته برای برگزاری این نمایشگاه را 500 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه 25 ناشر از ناشران کشوری، استانی و منطقه‌ای از تهران، قم، تبریز و ارومیه شرکت دارند که آثار خود را با 20 تا 40 درصد تخفیف در معرض فروش قرار داده‌اند.

کریمی با اشاره به وجود چهار غرفه جنبی نیز در این نمایشگاه، متذکر شد: غرفه‌های نرم‌افزارهای علمی، دینی، فرهنگی و مذهبی،‌ غرفه لوازم‌التحریر، غرفه ارائه آثار و کتب چاپ شده نویسندگان میاندوآب و غرفه اداره امور کتابخانه‌های عمومی میاندوآب برای تبلیغ و معرفی کتاب از جمله برنامه‌های جنبی در کنار نمایشگاه بزرگ کتاب استان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی از اهدای بن خرید کتاب نیز خبر داد و اذعان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نمایشگاه به دانشجویان دانشگاه‌ها و طلاب حوزه‌های علمیه میاندوآب با ارائه کارت دانشجویی و حوزوی معتبر توسط دانشجویان و طلاب بن کتاب اهدا می‌کند.

انتهای پیام/61009/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول