اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرهیختگان حوزه و دانشگاه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش قرآن‌پژوهی و طب در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از برگزاری دومین همایش قرآن‌پژوهی و طب با حضور فرهیختگان حوزه و دانشگاه در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش قرآن‌پژوهی و طب در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقویت باورهای دینی مخاطبان و آشنایی هر چه بیشتر آنان با آموزه‌های علمی موجود در قرآن و سنت از اهداف برگزاری همایش قرآن‌پژوهی و طب است.

وی با اینکه این همایش همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، افزود: 104  مقاله برای ورود به این همایش پذیرفته شده است که 16 مقاله به صورت سخنرانی و 88 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم جهت‌دهی تحقیقات پزشکی به رویکرد قرآنی و روایی، ترسیم سبک زندگی اسلامی و تدوین شاخص‌های پزشک کارآمد از منظر دین و قرآن و ابعاد تناسب جسمانی از منظر قرآن و روایات را از محورهای این همایش دانست و خاطرنشان کرد: تدوین ابعاد مختلف سبک زندگی قرآنی، تدوین شاخص‌های سلامت معنوی، رویکرد دینی سبک زندگی اسلامی، روش‌پژوهی قرآن و طب و طب در قرآن و احادیث از دیگر محورهای دومین همایش قرآن‌پژوهی و طب است.

به گزارش فارس، دومین همایش قرآن‌پژوهی و طب به همت معاونت آموزش و تحقیقات، گروه‌های اخلاق پزشکی و معارف اسلامی، مرکز تحقیقات اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم و با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول