اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان دامپزشکی خبر داد

رونمایی سامانه الکترونیک برای ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور از طراحی سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور خبر داد.

رونمایی سامانه الکترونیک برای ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس آتشبار در حاشیه جلسه کارگروه تدوین نهایی سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور در کرمان اظهار داشت: طی سال‌های اخیر سازمان دامپزشکی کشور برای دستیابی به اهداف دولت الکترونیک اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: این سامانه طی شش ماه و صرف بیش از 350 نفر ساعت کار توسط مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی و کارشناسان تعدادی از ادارات کل دامپزشکی استان‌ها طراحی شده است.

مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور افزود: این سامانه طی ده‌ها جلسه کارشناسی در ستاد و دفاتر تخصصی این سازمان و پنج جلسه ملی با حضور مدیران ارزیابی ادارات کل دامپزشکی استان‌ها بر اساس نظام‌نامه سنجش عملکرد شهرستان‌ها تدوین شده است.

آتشبار مهم‌ترین مزیت سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور را امکان اتصال این سیستم به سیستم‌های آماری سازمان دامپزشکی دانست و بیان داشت: اتصال این سامانه به سایر سامانه‌های آماری مانند سیستم GIS دام، طیور و آبزیان، امکان ارزیابی سریع‌تر و دقیق‌تر عملکرد استان‌ها و شهرستان‌ها را مهیا می‌کند.

وی افزود: تعیین میزان دسترسی کاربران به اطلاعات از سطح مدیران کشوری تا مدیران شهرستانی، انعطاف‌پذیری و قابلیت ویرایش تمام قسمت‌های نرم‌افزار، به‌روز بودن و دسترسی سریع مدیران و ارزیابان به اطلاعات از مهم‌ترین مزایای سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور است.

مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی از طراحی سامانه دیگری با عنوان سامانه ملی پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور خبر داد و عنوان کرد: این سامانه تحت وب است و امکان ارسال مستقیم شکایات، پیشنهادات و نظرات به مدیران بازرسی سازمان و استان‌ها و پیگیری این نظرات و شکایات را برای مردم فراهم می‌کند.

آتشبار با اشاره به اینکه این سامانه هنوز در مراحل اولیه است، گفت: پیش‌بینی مدت زمان انجام این طرح 40 تا 50 نفر ساعت کار است.

انتهای پیام/2446/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول