اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش عشایری فهرج خبر داد

فعالیت 12 آموزشگاه عشایری در بخش نگین‌کویر فهرج

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش عشایری شهرستان‌های فهرج، ریگان و نرماشیر گفت: 12 آموزشگاه عشایری در بخش نگین‌کویر فهرج وجود دارد و یک باب آموزشگاه دیگر نیز احداث می‌شود.

فعالیت 12 آموزشگاه عشایری در بخش نگین‌کویر فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج رضا خورشیدی شامگاه یکشنبه در آیین گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش نگین‌کویر فهرج اظهار داشت: یک باب آموزشگاه عشایری در بخش نگین‌کویر فهرج احداث می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 12 آموزشگاه عشایری در این بخش وجود دارد.

حسین سعیدنیا، بخشدار نگین کویر شهرستان فهرج نیز در این گردهمایی خدمت‌گزاری به مردم را در جمهوری اسلامی هدیه الهی دانست و خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی با اولویت‌بندی نسبت به اجرای پروژه‌ها و اتمام آنها برنامه‌ریزی کنند.

وی با تأکید بر اینکه دهیاران باید نخستین فرد در انعکاس مشکلات روستاها به مسئولان باشند، عنوان کرد: در راستای آگاهی بیشتر دهیاران به قوانین، دوره آموزشی ویژه دهیاران برگزار می‌شود.

سعیدنیا با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی بر حضور پرشور مردم در گرامیداشت این روز بزرگ و تجدید بیعت دوباره با ولایت مطلقه فقیه تأکید کرد.

مهدی سلطانی‌نژاد، فرمانده پلیس راه فهرج - ایرانشهر نیز به ارائه آموزش‌های لازم به دهیاران و تشریح قوانین راهنمایی و رانندگی پرداخت و یادآور شد: به زودی حکم دهیاران به عنوان راهوران محله ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/80013/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول