اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سقز:

امر به معروف مقابله فرهنگی با هجمه نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و آن را مقابله جدی فرهنگی با هجمه نرم دشمنان خواند.

امر به معروف مقابله فرهنگی با هجمه نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز که با حضور جانشین ستاد احیای استان کردستان برگزار شد،اظهار کرد: با راه‌اندازی این ستاد انتظار می‌رود فعالیت ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تر در راستای احیای این فریضه الهی فعالیت کند.

قائم‌مقام ستاد احیای شهرستان سقز اظهارداشت: با توجه به هجمه‌های سنگین از طرف دشمن در شرایط کنونی باید در راستای به جا آوردن این فرضیه الهی تلاش جدی‌تری صورت گیرد.

فخری تاکید کرد: هر چند مردم متدین شهرستان سقز کمتر تحت تاثیر برنامه‌های دشمن اسلام قرار می‌گیرند ولی بی‌شک هدف دشمن لطمه وارد کردن به اعتقادات مردم است که نباید از این قضیه غافل بود.

وی خواستار تسری و تسریع انجام این فرضیه الهی در اجتماع شد و گفت: بدون تردید افراد زیادی از سر ناآگاهی ارزش‌ها را زیر پای می‌گذارند که باید آن‌ها را شناسایی و ارشاد کرد.

وی در پایان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز را مجموعه‌ای موثر و کارآمد دانست و اضافه کرد: در راستای بررسی و اثرگذاری و بازخورد برنامه‌های این ستاد، در شهرستان سقز دفتر ارزیابی آن نیز در حال راه‌اندازی است.

امام جمعه سقز هم در این جلسه فریضه امر به معروف را موجب دلگرمی و تقویت افراد کم‌ اراده دانست و نهی از منکر را جبران‌ کننده کمبود تقوا و ایمان برخی از افراد جامعه برشمرد.

ماموستا عبدالرحمان حسین‌زاده خاطرنشان کرد: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع نیازمند حضور فعال مسلمانان در جامعه و وجود سازمان‏های مسئول برای پیشبرد این هدف است.

وی افزود: اگر بخواهیم عامل امر به معروف و نهی از منکر خوبی باشیم باید دستورات الهی را سرمشق خویش قرار دهیم و بی‌شک به جا آوردن این فرضیه الهی باید در دستور کار مردم باشد.

ماموستا حسین‌زاده در پایان اظهارداشت: دین اسلام دین خیر و خوبی و معروفیت است و در قرآن بارها و مکررا بر امر به معروف و نهی از منکر تأکید شده و این یکی از دلایل مهم برای به جا آوردن این فرضیه الهی است.

انتهای پیام/79010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول