اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف گچساران خبر داد

آموزش امر به معروف و نهی از منکر هر روز در یک اداره گچساران

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران گفت: به منظور گسترش فرهنگ تذکر لسانی، کلاس‌های اموزش امر به معروف و نهی از منکر در ادارات گچساران برگزار می‌شود.

آموزش امر به معروف و نهی از منکر هر روز در یک اداره گچساران

بهمن ایمانی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی بوده که رواج و گسترش این فریضه در جامعه سبب کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: تذکر لسانی یکی از بهترین و مؤثرترین شیوه‌های مبارزه با پدیده‌های ناهنجار اجتماعی بوده که آمران به معروف و ناهی از منکر باید دارای شرایط خاص و ویژه این شیوه رفتاری باشند.

ایمانی‌فرد سعه صدر، رفتار مناسب، مقبولیت اجتماعی و قدرت درک بالا را از جمله ویژگی‌های افراد در شیوه تذکر لسانی دانست و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به رویکرد تذکر لسانی در برخورد با ناهنجارها تأکید داشته و این شیوه را بسیار تأثیرگذار دانسته‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گچساران با بیان این‌که گسترش تذکر لسانی در همه بخش‌ها و امور جامعه لازم و ضروری است، بیان داشت: آموزش فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد تذکر لسانی در ادارات گچساران برگزار می‌شود.

ایمانی‌فرد ادامه داد: این کلاس‌ها از 30 دی امسال در بیش از سه اداره گچساران برگزار شده است که در ادامه هر روز در یک اداره دیگر نیز برگزار می‌شود.

وی هدف از از برگزاری این کلاس‌های آموزش امر به معروف و نهی از منکر در ادارات گچساران را گسترش فرهنگ تذکر لسانی در ادارات دانست و تصریح کرد: گوشزد کردن و تذکرات لازم در زمینه وجود برخی منکرات در ادارات به مسئولان و کارمندان ادارات از دیگر اهداف برگزاری این کلاس‌ها است.

ایمانی‌فرد از برگزاری کلاس‌های آموزش امر به معروف و نهی از منکر در دیگر بخش‌ها خبر داد و گفت: در ادامه و در راستای گسترش روزافزون فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، این دوره‌های آموزشی برای اصناف و بازار که از مهم‌ترین و کارآمدترین بخش‌های اقتصاد و فرهنگ کشور است، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول