اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

ترغیب گردشگران برای اقامت هدف میراث فرهنگی زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: ترغیب گردشگران برای اقامت یکی از مهم‌ترین اهداف این اداره کل است.

ترغیب گردشگران برای اقامت هدف میراث فرهنگی زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار داشت: تبلیغ جاذبه‌های گردشگری استان زنجان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مقوله گردشگری از نظر اقتصادی می‌تواند برای استان زنجان اهمیت زیادی داشته باشد، خاطرنشان شد: این مقوله از نظر اطلاع‌رسانی از جاذبه‌های گردشگری استان نیز حائز اهمیت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سفر خود به استان خراسان شمالی به اهمیت موضوع گردشگری اشاره کرده‌اند، اضافه کرد: باید راهکارهای مناسبی به منظور استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان زنجان ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه پرداختن به مقوله گردشگری و استقبال از مسافران نوروزی، تابستانی و مسافران سفر مهر دولت بیانگر شادی مردم است، تصریح کرد: این امر همچنین بیانگر عدم تاثیر تحریم‌ها بر مردم است.

*جذب گردشگران در سال‌جاری

بیات جذب گردشگران و ارتقای گردشگران ورودی به استان زنجان را یکی از اهداف مهم اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان برشمرد و یادآور شد: اطلاع‌رسانی از جاذبه‌های استان یکی از برنامه‌های این اداره کل به منظور افزایش گردشگران ورودی است.

وی با تاکید بر اینکه به منظور جذب گردشگران جلسات توجیهی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تشکیل شده است، ادامه داد: این جلسات به منظور آماده‌سازی برای عید نوروز و استقبال مناسب از گردشگران در استان تشکیل شده است.

*معرفی جاذبه‌های گردشگری زنجان در دستور کار است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان یکی از برنامه‌های مورد نظر و در اولویت این اداره کل به شمار می‌رود، خاطرنشان شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد تبدیل استان زنجان به یک منطقه گردشگری در کشور هستیم.

وی ترغیب گردشگران و مسافران برای اقامت در استان زنجان را از دیگر اهداف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برشمرد و افزود: در این زمینه اقدامات زیادی در استان پیش‌بینی شده است.

*حضور پر شور در انتخابات سال آینده

بیات با تاکید بر اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان سعی دارد در انتخابات پر شور سال آینده سهمی داشته باشد، ادامه داد: حضور گسترده مردم و شور و شکوه انتخابات تجلی اقتدار کشور است.

انتهای پیام/73006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول