اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال کرمان:

بسکتبال کرمان برابر تکماش خلاف تصور ظاهر شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان گفت: بازیکنان ما برابر تکماش قزوین خلاف تصور ظاهر شدند، آنها در این دیدار نمایش ضعیف و به دور از انتظاری از خود به نمایش گذاشتند.

بسکتبال کرمان برابر تکماش خلاف تصور ظاهر شد

سیامک توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار‌ فارس در کرمان به دیدار این تیم برابر تکماش قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: بازیکنان ما در این دیدار بر خلاف تصور ظاهر شدند، آنها در این دیدار نمایش ضعیف و به دور از انتظاری از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: البته یکی از عواملی که موجب شده بود تا بازیکنان ما با یک آمادگی ذهنی وارد زمین مسابقه شوند، محرومیت یکی از بازیکنان تیم رقیب بود، اما قبل از حضور در زمین مسابقه این بازیکن در بین نفرات اصلی تیم تکماش حضور داشت، وقتی این مسئله را به اطلاع ناظر برگزاری مسابقه رساندیم‌ به ما اعلام شد، این بازیکن مشکلی برای بازی ندارد.

توکلی تصریح کرد: این مسئله در کنار بازی ضعیف بازیکنان تیم موجب شد تا در دیدار برابر تکماش نتوانیم آن چنان که باید و شاید خوب ظاهر شویم، البته ‌محیط برگزاری مسابقه و فضای بدی که از سوی تماشاگران حریف برای ما ایجاد شد نیز در این شکست دخیل بود.

وی عنوان کرد: الفاظی علیه بازیکنان ما در این دیدار به کار برده شد که تا‌کنون در هیچ سالن بسکتبالی نشنیده بودم، وقتی این مسئله را به ناظر بازی گفتیم ناظر نیز در کمال تعجب و حیرت‌، بازیکنان ذخیره مس را عامل این تشنج دانست.

توکلی با بیان اینکه دیدار سوم به دلیل اختلاف امتیازی بهتر حریف نسبت به مس در شهر قزوین برگزار می‌شود، گفت: با توجه به وضعیت موجود در شرایط و نحوه میزبانی تیم حریف، تصور می‌کنم این بازی فرمایشی باشد، داوران این مسابقه بین‌المللی بودند، اما نمی‌دانم چرا اینگونه قضاوتی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی در مورد دیدار برگشت تیمش مقابل حریف قزوینی گفت: در هر صورت ما اگر خواهان موفقیت و صعود به مرحله بعدی هستیم، باید حریف خود را شکست دهیم، بازیکنان تیم برای حضور موفقیت‌آمیز در دیدار سوم برابر این تیم و جبران بازی ضعیف خود برابر تکماش در روز گذشته از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/80011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول