اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

دفتر نمایندگی میراث فرهنگی لنده افتتاح شد / بهزیستی و راه در اولویت بعدی

خبرگزاری فارس: فرماندار لنده در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری در این شهرستان از افتتاح و استقلال چند اداره دیگر به زودی در این شهرستان خبر داد.

دفتر نمایندگی میراث فرهنگی لنده افتتاح شد / بهزیستی و راه در اولویت بعدی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، با حضور مسئولان استانی، امام جمعه، فرماندار و شورای اداری شهرستان لنده نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در لنده افتتاح شد.

فرماندار لنده در این آیین ضمن تقدیر از مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: استقلال اولین اداره بعد از شهرستان شدن لنده و به فاصله کم نشان از اهتمام مسئولان در جهت رسیدن به توسعه همه جانبه شهرستان‌های نوپا خبر می‌دهد.

سید یدالله فاطمیان افزود: استقرار و استقلال نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آستانه نزدیک شدن به سال نو و ایام نوروز در شهرستان لنده بسیار ضروری بود چرا که این شهرستان دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیار است.

رئیس شورای اداری لنده گفت: همه ساله در ایام نوروز مناطق گردشگری لنده پذیرای خیل عظیمی از هم میهمان و هم استانی‌ها بوده که این خود یک ظرفیت برای پیشرفت است.

فاطمیان با بیان اینکه لنده مناطق گردشگری زیادی را در خود جای داده، افزود: منطقه زیبای موگرمون، رودخانه جن، رودخانه مارون، دشت آبلش، کوه سیاه، کوه سفید، دلی مهرجان، دلی خیارکار ، دشت بن، بزرگترین شتر سنگی دنیا، امامزادگان (سید عمادالدین ولی، شیخ ابراهیم عباس، سلطان پیر احمد) و... از مهم‌ترین مناطق گردشگری در این شهرستان است.

وی در ادامه خطاب به سایر مسئولان استانی گفت: مسئولان استانی باید هر چه سریع‌تر نسبت به استقرار و استقلال ادارات در شهرستان لنده اقدام و در کارها تسریع کنند.

فرماندار لنده ضمن تقدیر از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: با تماس‌هایی که با مدیرکل بهزیستی استان داشتیم در اوایل سال جدید با تجهیز نمایندگی این اداره در لنده آن را از شهرستان کهگیلویه مستقل می‌کنند.

فاطمیان تصریح کرد: اداره راه و ترابری هم در حال استعلام نیروهای خود بوده و در آینده نزدیک با معرفی نیروها و مسئولان این اداره دایر می‌شود.

انتهای پیام/82013/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول