اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جلسه ستاد نوروزی

وظایف نوروزی باغملک به ادارات شهرستان ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: به منظور آماده‌سازی و استقبال از میهمانان نوروزی، جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 92 شهرستان باغملک به ریاست هشت‌گانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان برگزار شد.

وظایف نوروزی باغملک به ادارات شهرستان ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی، اجتماعی اداره میراث فرهنگی استان خوزستان، به منظور آماده‌سازی و استقبال از میهمانان نوروزی، جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 92 شهرستان باغملک به ریاست فرمانداری، دبیری اداره میراث فرهنگی و با حضور رؤسا و دبیران کمیته‌های هشت‌گانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه پس از شرح و بررسی اقدامات انجام شده توسط کمیته‌‌های هشت‌گانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان باغملک، اقدامات و وظایف کمیته‌های هشت‌گانه برای مهیا کردن شرایط هر چه بهتر استقبال از مهمانان نوروزی سال 92 توسط مدیر اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان عنوان شد.

همچنین مقرر شد، رؤسا و دبیران کمیته‌ها نسبت به تشکیل جلسه هماهنگی خود اقدام و تمهیدات لازم را در راستای اجرای شرح وظایف ابلاغی به عمل آورده و صورتجلسه را تا پایان بهمن‌ماه به فرمانداری و دبیرخانه ستاد نوروزی (اداره میراث فرهنگی) ارائه کنند.

علاوه بر این، اداره‌جات برق، مخابرات، آبفا و آبفای شهری موظف شدند در خصوص تأمین آب، برق و تلفن محل‌های پست امدادی هلال احمر، نیروی انتظامی و محل‌های اسکان مسافران اقدام کنند.

در ادامه این جلسه مصوب شد، اردوگاه‌های ادارات مستقر در امامزاده عبدالله(ع) جهت مسافران نوروزی مهیا و همه بانک‌ها در روزهای پایانی سال نسبت به تأمین وجوه مورد نیاز مردم اقدام و خودپردازهای موجود در سطح شهرستان تا پایان تعطیلات به صورت فعال به مردم و مسافران ارائه خدمات کنند.

شهرداری‌های شهرستان نیز وظایف ابلاغی از سوی اداره امور شهری و شوراها استانداری در خصوص استقبال مناسب از میهمانان نوروزی را اجرا خواهند کرد.

در ادامه جلسه مصوب شد، اداره اوقاف شهرستان باغملک نسبت به آماده‌سازی سه مسجد در مسیر مسافران نوروزی اقدام و اداره میراث فرهنگی با همکاری ادارات امور عشایر، جهاد کشاورزی، ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی سیاه چادر عشایری و نمایشگاه مردم شناسی در سطح شهرستان برگزار کند.

گفتنی است، شهرستان باغملک در شمال شرقی استان خوزستان و در 135 کیلومتری شهر اهواز واقع بوده که با دارا بودن اقلیم مناسب، مراکز تفریحی، گردشگری و زیارتی هر ساله پذیرای مسافران بسیاری است.

انتهای پیام/ 72001/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول