اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی:

نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان تفرش به اداره ‌ارتقا یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از ارتقای نمایندگی شهرستان تفرش به اداره میراث فرهنگی خبر داد.

نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان تفرش به اداره ‌ارتقا یافت

مجتبی رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با موافقت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور نمایندگی شهرستان تفرش به اداره ارتقاء یافته و به زودی چارت تشکیلاتی این اداره نیز مصوب خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرستان تفرش از نظر فرهنگی دارای قدمت و تاریخچه بسیار طولانی است که شناسایی آداب و رسوم و قدمت این شهرستان به مردم ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی گفت: در حال حاضر دو مجتمع گردشگری و یک هتل در این شهرستان در دست ساخت می‌باشد که تلاش برای تخصیص تسهیلات مورد نیاز این مراکز در دست اقدام است.

رضوانی افزود: امور مربوط به رصدخانه تفرش نیز مراحل نهایی خود را سپری می‌کند که به زودی به پایان خواهد رسید.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره آیین سنتی تفرش خبر داد و بیان داشت: این جشنواره روز گذشته برگزار شد که مورد استقبال با شکوه شهروندان قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی خاطر نشان ساخت: برگزاری مراسمی چون کوسه‌گلدی، اجرای رقص‌های سنتی با لباس سنتی و... از بخش‌های برگزار شده در این مراسم است.

انتهای پیام/87005/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول