اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

انجمن نویسندگان دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انجمن نویسندگان دفاع مقدس سال آینده در این استان تشکیل و راه‌اندازی می‎شود.

انجمن نویسندگان دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این استان اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهرم‌های اصلی تداوم نظام جمهوری اسلامی است، بر همین اساس همیشه باید یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس با تدارک برنامه‌هایی از جمله یادواره شهدا زنده نگه داشته شود.

وی از اختصاص اعتبارات لازم از سوی استانداری در راستای برگزاری یادواره شهدا در استان خبر داد و افزود: برگزاری یادواره شهدا در این استان بسیار مهم قلمداد می‎شود، بر همین اساس اعتباراتی از سوی معاونت برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره شهدای شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان تخصیص داده شده است.

گنجی از تشکیل انجمن نویسندگان دفاع مقدس در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس با تدوین آیین‌نامه‌ای بستر ایجاد و تشکیل انجمن نویسندگان دفاع مقدس را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های محوری انجمن نویسندگان باید برگزاری کارگاه‌های آموزش برای نویسندگان باشد تا افرادی که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت فعال هستند را آموزش داده یا بازآموزی کنند.

گنجی با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های سال آینده اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های عضو باید برنامه‌ها و فعالیت‌ها، زمان اجرا این برنامه‌ها در فصول چهارگانه سال و گستره فعالیت‌های خود در حوزه استان، شهرستان، بخش و دستگاه‌های همکار در اجرای این برنامه‌ها را اعلام کنند.

انتهای پیام/68006/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول