اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان خبر داد

کلنگ‏زنی ساختمان نمایندگی نظام مهندسی در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با اشاره به توسعه ساختمان سازمان نظام مهندسی در استان گفت: ساختمان نمایندگی نظام مهندسی در خرم‌دره کلنگ‏زنی شده است.

کلنگ‏زنی ساختمان نمایندگی نظام مهندسی در خرم‌دره

احد محمدی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ساخت ساختمان نمایندگی شهرستان خرم‌دره گامی در راستای آسایش و بهبود ساخت و ساز در سطح استان است.

وی با اشاره توسعه واحد‏های سازمان نظام مهندسی در سطح استان، افزود: برنامه‏های مناسبی برای تحقق اهداف تعیین شده آماده شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از افتتاح واحد گازرسانی شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: افتتاح و راه‌اندازی واحد کنترل گازرسانی خرم‌دره خدمات مناسبی به مردم ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه از افتتاح واحد گازرسانی شهرستان خرم‌دره گام مثبتی در ارائه خدمات به مردم این شهر است، یادآور شد: افتتاح واحد گازرسانی شهرستان خرمدره موجب تسریع عملیات گازرسانی به شهرستان خرم‌دره و روستاهای اطراف خواهد شد.

محمدی با اشاره به همکاری مسئولین شهرستان خرم‌دره برای احداث واحد گازرسانی و ساختمان سازمان در این شهرستان، خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل مسئولین ارائه خدمات به مردم تسریع خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان همکاری شهرداری خرمدره را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: واگذاری زمین برای ساخت نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهرستان خرم‌دره از اقدامات مهم شهرداری است.

وی به ارائه خدمات مهندسی در استان اشاره کرد و گفت: با گسترش واحدهای سازمان نظام مهندسی در همه شهرستان‏های استان زنجان شاهد ارائه مناسب‏تر خدمات مهندسی خواهیم بود.

محمدی توجه به کیفیت ساخت و ساز را مورد تاکید قرار داد و افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان گام مهمی در راستای ارتقای کیفیت ساخت و ساز در شهر زنجان برداشته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه گروه‏های تخصصی در سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان، اظهار داشت: هیئت رئیسه گروه‏های تخصصی نماینده اعضاء هستند و با اتخاذ تصمیمات کارشناسی اقدامات مشاوره‏‏ای مناسبی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول