اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی به تصویب رسید

خلع ید 2 سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: 9 طرح پیشنهادی، مطالعاتی و مشارکتی و نیز خلع ید از سرمایه‌گذاران فاقد شرایط در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری آذربایجان‌شرقی در جلسه کارگروه میراث فرهنگی مصوب شد.

خلع ید 2 سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، این مصوبات در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به تصویب رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تشریح کرد: مشارکت شرکت اینتراکیش در سرمایه‌گذاری منطقه نمونه گردشگری دره لیقوان تبریز، طرح پیشنهادی سرمایه‌گذار منطقه نمونه گردشگری حاشیه اتوبان شهید کسایی تبریز در بخشی از اراضی و سرمایه‌گذاری شرکت ژئو تجارت سیمرغ در محدوده 44 هکتاری از اراضی واقع در حاشیه سد امند شبستر سه موضوعی بودند که پس از بررسی تصویب شدند.

محمدی افزود: پیشنهاد این اداره کل در خصوص واگذاری بهره‌برداری از کمپ‌ها، سرویس‌های بهداشتی، و مجتمع‌های خدمات رفاهی به اشخاص حقیقی و حقوقی توسط شرکت توسعه گردشگری استان و همچنین الزام دستگاه‌های دولتی به اجرای مصوبات هیئت دولت و تصمیمات کارگروه تخصصی استان در مناطق نمونه گردشگری، روستاهای هدف و پروژه‌های گردشگری نیز در این جلسه به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات طرح جامع و محدوده اجرای طرح دو منطقه نمونه گردشگری حاشیه سد قلعه‌چای عجب‌شیر و حماملوی ورزقان توسط سرمایه‌گذاران این دو منطقه نیز بررسی و مصوب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: موافقت با موضوع خلع ید از سرمایه‌گذاران دو منطقه نمونه گردشگری پیام مرند و قره قشون بناب به دلیل طولانی شدن اجرای پروژه و ضعف سرمایه‌گذارانشان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

محمدی تصریح کرد: همچنین طی این جلسه، روستای «آتش بیگ» شهرستان هشترود با پیشنهاد فرمانداری این شهرستان به عنوان روستای هدف گردشگری آذربایجان شرقی به تصویب رسید.

انتهای پیام/60002/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول