اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

60 درصد سرمایه‌گذاری‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی در شهرها انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 60 درصد سرمایه‌گذاری‌های حوزه گردشگری استان در شهرهای این استان انجام می‌گیرد.

60 درصد سرمایه‌گذاری‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی در شهرها انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در جلسه دیدار با شهرداران شهرهای بزرگ استان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهری و شهرداری با توجه به سریع بودن روند اعطای مجوز، معافیت‌ها و ارائه تسهیلات و امکانات به سرمایه‌گذار با استقبال بیشتری روبه‌رو می‌شود.

وی تاکید کرد: در تمام شهرهای بزرگ استان انواع تاسیسات گردشگری در دست اجرا هستند تا بخش عمده‌ای از نیازهای گردشگر داخلی و خارجی ورودی به استان را با ذائقه‌های مختلف تامین کنند.

محمدی با اشاره به برگزاری سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تهران، اظهار کرد: غرفه ویژه شهرداری‌های استان به نمایش عملکرد و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری شهرهای بزرگ آذربایجان‌شرقی در این نمایشگاه می‌پردازند.

این مقام مسئول یادآور شد: شهرداری‌های استان با ارائه بسته‌ای از فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود می‌توانند از ظرفیت این همایش برای جذب سرمایه‌گذاران جدید و رونق و توسعه بیش از پیش شهرهای آذربایجان‌شرقی استفاده کنند.

سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 16 تا 18 اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60002/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول