اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

ایلام جاذبه‌های گردشگری فراوانی در حوزه دفاع مقدس دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ایلام جاذبه‌های گردشگری فراوانی در حوزه دفاع مقدس دارد.

ایلام جاذبه‌های گردشگری فراوانی در حوزه دفاع مقدس دارد

حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: وجود مردم علاقه‌مند به خاندان اهل‌ بیت عصمت و طهارت استان ایلام ظرفیت‌های بسیار بالایی را در پایداری و رشادت‌ها رقم زده است.

وی ادامه داد: رفتاری که مردم ایلام طی دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند بی‌بدلیل بوده و نه تنها در کشور بلکه در کل دنیا بی‌نظیر است.

این مسئول اضافه کرد: مردم این دیار در زمان بمباران‌های دوران جنگ به کوه‌های اطراف پناه می‌بردند و بعد از آن دوباره زندگی عادی را در شهرها از سر می‌گرفتند که این ظرفیت ستودنی است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه اجرای طرح‌های گردشگری دفاع مقدس در ایلام ضروری است، تصریح کرد: با توجه به وجود بسترهای مناسب در این حوزه باید شرایط را برای بازدید کاروان‌های راهیان‌نور و معرفی هر چه بیشتر نقش استان در دوران دفاع مقدس فراهم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: روز گذشته در بازدیدی که از منطقه قلاویزان ایلام به عنوان یکی از یادمان‌های دوران دافع مقدس انجام شد، پیرامون ایجاد زیرساخت‌های گردشگری دفاع مقدس بحث‌های فراوانی صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: استان ایلام دارای پتانسیل و ظرفیت‌های گردشگری فراوانی در بخش‌های مختلف است.

وی افزود: این ظرفیت‌ها در بخش‌هایی شامل دفاع مقدس، آثار تاریخی و باستانی، آثار طبیعی و بکر است که باید به مردم کشور بازمعرفی شود.

این مسئول اضافه کرد: با احقاق این موضوع امکان جذب بیشتر گردشگران به استان ایلام فراهم شده و این مهم بسیار ضروری است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: باید با تأمین و آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تبلیغات مناسب در کلانشهرها و همچنین برگزاری تورهای گردشگری، مناطق نمونه گردشگری ایلام در عرصه ملی معرفی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:  شناسایی، اولویت‌بندی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: باید با ارائه راهکارها و عنایت به مشوق‌های مناسب در قبال ارائه خدمات، زمینه ورود بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان ایلام فراهم شود.

این مسئول اضافه کرد: باید با معرفی مناطق گردشگری با نصب تابلوهای بزرگ تبلیغات شهری، توزیع بسته‌های تبلیغاتی، عقد قرارداد با شرکت‌های گردشگری، مستندسازی و استفاده از تیزرهای تلویزیونی تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

بهرام‌نیا تصریح کرد: معرفی جاذبه‌ها و مناطق گردشگری طبیعی و ارتباط با استان‌های دیگر و همچنین برگزاری نمایشگاه، بستر ورود سرمایه‌گذار را در بخش گردشگری فراهم می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: باید همه مسئولان مرتبط با موضوع در استان ایلام در این راستا تلاش همه‌جانبه‌ای را آغاز کنند.

انتهای پیام/2246/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول