اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح ایستگاه مطالعه کتاب در راه‌آهن زاهدان

خبرگزاری فارس: به منظور بهره‌گیری مردم از مضامین کتاب‌ها، ایستگاه مطالعه کتاب در راه‌آهن زاهدان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ایستگاه مطالعه کتاب در راه‌آهن زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جنوب شرق، مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق در حاشیه راه‌اندازی ایستگاه مطالعه کتاب در راه‌آهن زاهدان اظهار داشت: با توجه به اهمیت بالای بحث کتاب و کتابخوانی، ایجاد ایستگاه مطالعه در اماکنی همچون ایستگاه‌های راه‌آهن، ایجاد فرصتی مناسب برای مردم به منظور بهره‌گیری از مضامین کتب است.

سید مصطفی داودی افزود: کتاب رسانه‌ای در زمینه اقناع تمام سلایق است و می‌تواند اطلاعات سالم و مفیدی در اختیار مخاطبان قرار دهد و به همین منظور از راه‌اندازی ایستگاه مطالعه کتاب در راه‌آهن زاهدان استقبال کرده و امیدواریم روزی تمامی ایستگاه‌های ناحیه جنوب شرق به این سامانه مجهز شوند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان هم در این آیین با اشاره به همکاری خوب و مثال‌زدنی مسئولان راه‌آهن جنوب شرق در ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه مطالعه کتاب گفت: ایجاد ایستگاه مطالعه در ادارات و سازمان‌ها کار بسیار ارزشمندی است که با اهتمام مسئولان، امید می‌رود هرچه بیشتر به این مسئله توجه شود.

اسفندیار زیدآبادی به نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف مردم اشاره کرد و بیان داشت: ایستگاه‌های راه‌آهن از جمله محل‌های تجمع و انتظار مسافران و همراهانشان است که می‌توانند در فواصل ورود و خروج قطار به مطالعه کتاب بپردازند و از مضامین کتب مختلف بنا به سلیقه خود بهره‌گیری کنند.

ایستگاه مطالعه راه‌آهن جنوب شرق به بیش از 10 هزار جلد کتاب مجهز شده است که طبق گفته مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، عناوین کتاب‌ها هر یک ماه عوض می‌شود.

انتهای پیام/75002/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول