اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبرداد:

اکران فیلم رشد در 400 کلاس‌ هوشمند آمل

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل از اکران فیلم‌های جشنواره رشد در کلاس‌های درس مدارس این شهرستان که هوشمند شده‌اند خبرداد.

اکران فیلم رشد در 400 کلاس‌ هوشمند آمل

اکبرلطفی در حاشیه نمایش فیلم‌های رشد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه در سال گذشته 5 هزار دانش‌آموز آملی موفق به بازدید از این جشنواره شدند، اظهار داشت: در سال‌جاری با استفاده از امکانات سیستم هوشمند مدارس به ویژه 400 کلاس هوشمند پیش‌بینی می‌شود 30 هزار دانش‌آموز از فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم رشد آمل بهره‌مند شوند.

مدیر آموزش و پرورش آمل بیان داشت: در چهل و دومین جشنواره فیلم رشد 64 فیلم اکران می‌شود که 53 فیلم داخلی و 11 فیلم خارجی است.

لطفی با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم رشد از 12 اسفند 91 شروع و تا 16 اسفندماه ادامه دارد، تصریح کرد: این جشنواره به صورت میدانی در مدارس و کلاس‌های درس اکران می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فیلم‌های رشد گفت: جشنواره فیلم رشد بهترین بستر انتقال تجربه‌ها با استفاده از هنر تصویری است.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به داستان‌های زیبا در زندگی بشر در طول تاریخ، افزود: این جشنواره می‌تواند با به تصویر کشیدن داستان‌های قرآنی و مسائل تربیتی، تأثیر بزرگی در رسیدن به اهداف بلند تربیتی با توجه به سند تحول بنیادین داشته باشد.

وی با اشاره اکران فیلم رشد در آمل تصریح کرد: شهرستان آمل همراه با شهرهای رامسر، نوشهر، محمودآباد، بهشهر، قائمشهر و ساری ناحیه یک میزبان چهل و دومین جشنواره فیلم رشد در استان مازندران هستند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول