اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چالوس؛

کارگاه پویانمایی و انیمیشن در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگاه پویانمایی و انیمیشن در کانون پرورش فکری مازندران در اردوگاه شهید مهدی‌زاده دلگشای چالوس برگزار شد.

کارگاه پویانمایی و انیمیشن در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری مازندران، مدیر کانون پرورش فکری مازندران در دوره آموزشی که با حضور مربیان فرهنگی این کانون در اردوگاه شهید مهدی‌زاده دلگشای چالوس برگزار شد، گفت: انیمیشن یا پویانمایی هنری است با قابلیت های ویژه آموزشی و اطلاع‌رسانی که می‌تواند نقش بسیار مهمی در انتقال دانش و مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان ایفا کند.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: کانون پرورش فکری با آگاهی از این ظرفیت و گستره جهانی این حوزه با هدف آموزش ساخت و تولید پویانمایی به مربیان فرهنگی خود و نیز تولید آثار فاخر در این مورد تلاش دارد تا فرهنگ غنی این کشور را به زبان هنر و به صورت غیر مستقیم به گروه هدف خود عرضه کند.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران با تقدیر از مدرس این دوره آموزشی ابراز امیدواری کرد تا این دوره‌ها تداوم داشته و سطح علمی و هنری مربیان در جهت تولید آثار فاخر ارتقا یابد.

به گزارش فارس، در این دوره چهار روزه که از هفتم اسفند ماه جاری در اردوگاه شهید مهدی‌زاده دلگشای چالوس برگزار شد، مربیان فرهنگی استان با دریافت و آموزش تئوری‌های انیمیشن، روش‌های تولید یک انیمیشن کوتاه را تجربه کردند.

این دوره آموزشی براساس مصوبه مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با هدف افزایش تجربه و ارتقای توانمندی‌های مربیان فرهنگی در حوزه پویانمایی، تولید آثار پویانمایی، شناخت تکنیک‌ها و روش‌های موثر در مفهوم و نحوه تولید اثر برگزار شده است.

این دوره در دو بخش تئوری با موضوع‌های آشنایی با مقدمات، تکنیک‌ها و ویژگی‌های انیمیشن و نقد و بررسی آن بوده و در بخش عملی این دوره آموزشی مربیان کارگاه عملی ساخت و تجربه تولید شیوه پیکسلیشن و  کات اوت را آموزش دیدند.

در پایان این دوره نیز مربیان مربوطه طی آموزش‌های صورت گرفته به تولید انیمیشن پرداختند.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول