اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‏برداری شرکت گاز استان سمنان تاکید کرد

اجرای روش‏های اصلاح الگوی مصرف در ادارات سمنان

خبرگزاری فارس: معاون امور بهره‏برداری شرکت گاز استان سمنان بر لزوم اجرای روش‏های اصلاح الگوی مصرف در ادارات سمنان تاکید کرد.

اجرای روش‏های اصلاح الگوی مصرف در ادارات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در رأس هیئتی از فرماندهان حوزه‏های مقاومت بسیج از پایگاه بسیج شهید اخلاقی شرکت گاز استان سمنان بازدید و در جلسه‏ای مشترک با اعضای شورای این پایگاه شرکت کردند.

معاون امور بهره‏برداری شرکت گاز استان سمنان در ابتدای این جلسه با تشریح عملکرد سال‏جاری این شرکت، از رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان خواست تا در مراجعات خود به ادارات بر سفارش به اصلاح الگوی مصرف در بخش انرژی ادارات توجه ویژه‏ای داشته باشد.

علیرضا شریفی‏نژاد افزود: باید رویه‏ای اتخاذ شود تا با اجرای روش‏های اصلاح الگوی مصرف بتوانیم به تقویت زیرساخت‏ها از طریق توجه به بخش‏های پررونق اقتصادی و اشتغال‏زا برای جوانان استان بپردازیم.

وی افزود: کارشناسان شرکت گاز استان سمنان نیز آمادگی دارند تا با حضور در جمع بسیجیان، راهکارهای مصرف صحیح، ایمن و بهینه این نعمت خدادادی را برای این عزیزان تشریح و تبیین کنند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان نیز هدف از این بازدید را آشنایی با چگونگی برنامه‏ریزی و اجرای برنامه‏های سالانه پایگاه‏ها و عملکرد شوراهای پایگاه بسیج ادارات برشمرد.

حسن سعدالدین افزود: بسیج یک تفکر ناب و یادگار حضرت امام خمینی(ره) است؛ همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم از شرایط سخت کنونی جهان و توطئه‏های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی عبور کنیم.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول