اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع عمومی بسیج شاهرود:

مدیریت ایده‌پردازی و هدایت برنامه‌ها از اهداف مجمع عمومی بسیج است

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان شاهرود گفت: مدیریت ایده‌پردازی و هدایت برنامه‌های بسیج از اهداف تشکیل مجمع عمومی بسیج در شهرستان است.

مدیریت ایده‌پردازی و هدایت برنامه‌ها از اهداف مجمع عمومی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین یارمحمدی ظهر امروز در نخستین مجمع عمومی بسیج شهرستان که با حضور بیش از 250 نفر از نخبگان اقشار مختلف بسیج در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد، با اشاره به اهداف بسیج گفت: مهم‌ترین هدف سازمان بسیج حفظ دستاوردهای نظام اسلامی با تحقق ارتش ده‌ها میلیونی است.

وی افزود: با ایده‌پردازی و همفکری همه اقشار و نخبگان جامعه و مدیریت ایده‌ها و طرح‌ها و هدایت برنامه‌ها به دست خود بسیجیان باید این هدف را انجام داد.

یارمحمدی خاطرنشان کرد: در بسیج شهرستان 16 قشر شناسایی شده است که با تشکیل شوراهای هم‌اندیشی در قالب این مجمع عمومی جمع شده‌اند.

مسئول دبیرخانه بسیج اقشار سپاه شاهرود تصریح کرد: اساس و پایه شورای اندیشه و همفکری اقشار مجمع افراد صاحب نظر و خلاق و نخبگان در محدوده قشر خود انجام می‌شود که 15 تا 20 نفر را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: اعضای پایه مجمع عمومی بسیج از 16 قشر 245 نفر هستند که به اتفاق 40 نفر از مربیان و سرمربی نظام صالحین، معاونت‌های سپاه و فرماندهان حوزه‌ها و کانون‌های بسیج و مسئولان بلند پایه شهرستان و نخبگان و برجستگان در ابعاد مختلف شاکله مجمع عمومی را تشکیل می‌دهند و در حدود 360 نفر هستند.

یارمحمدی با اشاره به هدف این مجمع اظهار داشت: اجرای تدابیر ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی و مأموریت بسیج با استفاده از همه وفاداران به نظام و انقلاب اسلامی هدف این مجمع است.

دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان شاهرود اظهار داشت: مشارکت حداکثری بسیجیان در پیشبرد بسیج شهرستان با استفاده از صاحب‌نظران و اندیشمندان بسیجی و شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات و ایجاد همفکری و وحدت در بین اقشار بسیج از دیگر اهداف این مجمع است.

وی تصریح کرد: وظیفه و اختیارات مجمع این است که سند سالانه مجمع شهرستان را تدوین و تصویب کند و برآوردی از وضعیت شهرستان در ابعاد مختلف را ارائه و سیاست و راهکار تقویت وحدت و انسجام و جذب حداکثری در بسیج را ارائه کند.

مسئول دبیرخانه بسیج اقشار افزود: تعیین اعضای شورا و کارگروه‌های کاربردی مجمع از دیگر وظایف مجمع عمومی است که هر سه ماه یکبار تشکیل جلسه می‌دهد.

وی با اشاره به 10 کارگروه مجمع افزود: 10 کارگروه فرهنگی ـ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی آموزشی و پژوهشی، بانوان، تربیتی اخلاقی، دفاعی، سلامت، خاص محلی و تلفیق تشکیل شده است که همه اعضا باید عضو یکی از این کارگروه‌ها با توجه به گرایش و عملکرد خود باشند.

یارمحمدی اظهار داشت: کارگروه‌ها باید پیش‌نویس سند سالانه مجمع در حوزه تخصصی مربوطه را پیگیری کنند و سیاست‌های تخصصی خود را با توجه به تدابیر ولایت برای تصویب به مجمع شهرستان ارائه کنند.

دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان شاهرود تأکید کرد: باید هم‌فکر و هماهنگ با اقشار مختلف بسیج حرکت کرد و شورای بسیج شهرستان با هدف استمرار مجمع عمومی تشکیل می‌شود و تمام مواضع بسیج شهرستان را بر عهده داشته و هر 45 روز یکبار تشکیل جلسه می‌دهد.

وی افزود: مجمع عمومی بسیج عصاره تمام اقشار بسیج است و باید همه نخبگان و اعضای آن با جدیت در کارگروه‌ها برای تعالی اهداف انقلاب و نظام در چارچوب بسیج تلاش کنند.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول