اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

انتخابات شوراها مکانیزه و رایانه‌ای است

فرماندار اردبیل گفت: انتخابات شوراهای چهارم و ریاست جمهوری یازدهم همانند سراسر کشور در اردبیل مکانیزه و رایانه‌ای برگزار می‌شود.

انتخابات شوراها مکانیزه و رایانه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی شوراهای اسلامی دور چهارم اظهار داشت: با مکانیزه و رایانه‌ای شدن شوراها و ریاست جمهوری به نظر می‌رسد زمینه برای رای دادن آسان و در کوتاه‌ترین فاصله زمانی برای همه واجدین شرایط فراهم آید.

وی به همزمانی برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و آمادگی کامل ستاد انتخابات اشاره کرد و گفت: به دور از هرگونه حاشیه با رعایت عمل به قانون انتخاباتی پر‌شور و دشمن‌شکن برگزار می‌کنیم.

فرماندار اردبیل ادامه داد: برگزاری این انتخابات قطعاً در اطاعت از فرمایش مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی است که می‌تواند به بهترین شکل این حماسه را رقم بزند.

دبیر با بیان اینکه در این دوره از انتخابات حساسیت برای حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها بسیار بالاست، تصریح کرد: هر چند تجربه برگزاری بیش از 34 انتخابات را داریم اما آنچه که به انتخابات امسال حال و هوایی ویژه بخشیده است حرکت خبیث دشمن در چند سال اخیر است که هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه سیاسی سعی کرده است ملت ایران را در فشار و تنگنا قرار دهد.

این مسئول بیان داشت: مشارکت همه‌جانبه هم پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌سرایی‌‌های غرب در خصوص تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی است و از طرف دیگر حمایت همه‌جانبه از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با دشمنانی است که همیشه در حق این ملت سعی کردند شایعه‌سازی کنند و بازار بی‌بند و باری را به زعم خود رونق دهند تا این ملت از انتخاب حقیقی خود غفلت کند.

فرماندار اردبیل افزود: بر اساس وظیفه و رسالت خود و به دور از هرگونه تمایلات و گرایش‌های سیاسی باید به سلامت انتخابات توجه کنیم تا از آزمون سخت و مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراها سربلند بیرون آییم.

دبیر هرگونه استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی برای تبلیغ و معرفی کاندیدای خاص را کاری غیر‌قانونی و خلاف مقررات و موازین انتخاباتی اعلام کرد و یادآور شد: همه دست‌اندرکاران انتخابات در کمال سلامت باید در اجرای مر قانون اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه با دعوت از 30 نفر از معتمدین هم‌اندیشی انجام شد و در پایان هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی دور چهارم اردبیل انتخاب شدند.

انتهای پیام/62007/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول